HavnVegard Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hei alle sammen. Jeg har nå ''restartet'' hele pcen, slik at alt er slettet og jeg har begynt helt på nytt. Men når jeg skal endre på bildekvaliteten på pcen er den helt ødelagt. Hele skjermen er zoom inn og jeg finner ingen andre plasser jeg kan endre dette. Så jeg hadde takket for svar om dere kunne dette, :-) PS: Vet ikke om dette er den rette plassen for dette spørsmålet, men jeg poster det her alikevel. Lenke til kommentar
VD Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Du må nok installere skjermdriver for å kunne sette oppløsningen normalt. Lenke til kommentar
slacky Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Hvordan i allverden har du fått det for deg at dette var en plass for slik? HAHA Forum > Data > Programmering og webutvikling > Brukerbidrag > Arbeidslogg for programmerere En korrekt plass for dette kan være: Forum > Data > Maskinvare > Skjermkort og TV-kortEller... Forum > Data > Maskinvare > Skjermer Endret 5. februar 2012 av warpie 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg