James Bond Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg veitafaen vel? Er derfor jeg spør dere.. Det er fordi jeg lurer selv om jeg skal ta til bry og "utføre".. Dere skjønner gutta-boys Jeg har spørt det samme spørsmål til mine nærmeste venner og har fått til svar: "åååh det er digg det" eller "det er deilig, smaker søtt og blir jo så kåt av fitta og stønninga hennes" En annen mente "Det er gøy for du vet at dama har det godt og du kan leke med tunga og se hvordan hun reagerer" Så ganske enkelt spør jeg da hva dere her mener.. Hva syns dere om fitteslikking? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Fitteslikking er fint det Koselig tid sammen. ^^ 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. Lurk Skrevet 17. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 17. januar 2012 Best når hun har mensen. 15 Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Best når hun har mensen. Best når hun har mensen OG ikke har vasket seg nedentil på en uke. Mmmm, som en Bloody Mary av gammel årgang. 3 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det er faktisk ikke så ille dersom man holder seg til klitoris. Den blør jo vanligvis ikke . 5 Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hvis du vil ha deg en bj, så må du nesten ned å dra igang en tornado der. 1 Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Best når hun har mensen. blowjobweek! blowjob week! 5 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Gjør det mest for å opparbeide meg BJ-poeng som kan løses inn ved en senere anledning og for at hun skal bli våtere. Utover det så er det ikke spesielt digg å slikke. 3 Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Søtsmak kan skyldes diabetes 2 hos dama. Da er det mye sukker i urinen. ... Dama mi har ikke diabetes, så det smaker lite. Hormonene, derimot, er berusende -- og hun blir mye, mye våtere av å bli slikket, slik at samleiet går glattere... Angående rumpe, så smaker anus lite når den er ren, og det er en fin måte å innvie kjæresten til analsex -- når hun oppdager at det faktisk er godt å bli slikket i baken og blir litt mer nyskjerrig. At hun blir våtere er ikke så rart - du har da vann i kjeften. Best når hun har mensen. blowjobweek! blowjob week! nosexweek! nosex week! Endret 22. januar 2012 av Hayer 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Søtsmak kan skyldes diabetes 2 hos dama. Da er det mye sukker i urinen. ... Dama mi har ikke diabetes, så det smaker lite. Hormonene, derimot, er berusende -- og hun blir mye, mye våtere av å bli slikket, slik at samleiet går glattere... Angående rumpe, så smaker anus lite når den er ren, og det er en fin måte å innvie kjæresten til analsex -- når hun oppdager at det faktisk er godt å bli slikket i baken og blir litt mer nyskjerrig. Jenter har jo mange nerver rundt anal området. Gutter har også ett G-punkt faktisk så gutter kan få den samme følelsen hvis jenta sleiker deg rundt ræva men det skal vel mye til av min erfaring Endret 22. januar 2012 av BirgerCaC 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jenter har jo mange nerver rundt anal området. Gutter har også ett G-punkt faktisk så gutter kan få den samme følelsen hvis jenta sleiker deg rundt ræva men det skal vel mye til av min erfaring Så du pleier å sleike gutter i rompa? Men det funker ikke? 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Jenter har jo mange nerver rundt anal området. Gutter har også ett G-punkt faktisk så gutter kan få den samme følelsen hvis jenta sleiker deg rundt ræva men det skal vel mye til av min erfaring Så du pleier å sleike gutter i rompa? Men det funker ikke? Slutt å troll, Han slikker mest sannsynelig ikke gutter i rumpa men har kanskje blitt slikket av en jente, Også mener han at dette er noe av samme dealen. Herregud en 10 åring kunne skjønt det han skrev men ikke du. 7 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 La nå ungene leke litt ... Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Så lenge jenta har vasket kjønnet sitt, frister det. Men svett, uren og sårbar fitte liker jeg neppe å duppe tunge i. Blir som hunden slikker ræva si. Bad ass... :| Endret 24. januar 2012 av KarmaZ 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jente som har dusjet er det deilig med men jeg liker jo litt våt og seig fitte Damen blir så kåt når hun blir slikket at det er vel neppe nødvendig og tenke på at det ikke er litt vann inni tasse lassen 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 men jeg liker jo litt våt og seig fitte "seig"?! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Ha ha nei ikke seig men gele aktig 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Altså litt verre ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg