Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slikker du fitte? :P

Anbefalte innlegg

Jeg veitafaen vel? :p

Er derfor jeg spør dere.. Det er fordi jeg lurer selv om jeg skal ta til bry og "utføre"..

Dere skjønner gutta-boys ;) Jeg har spørt det samme spørsmål til mine nærmeste venner og har fått til svar:

"åååh det er digg det" :D eller "det er deilig, smaker søtt og blir jo så kåt av fitta og stønninga hennes" :D

En annen mente "Det er gøy for du vet at dama har det godt og du kan leke med tunga og se hvordan hun reagerer"

Så ganske enkelt spør jeg da hva dere her mener.. Hva syns dere om fitteslikking? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søtsmak kan skyldes diabetes 2 hos dama.

Da er det mye sukker i urinen.

...

Dama mi har ikke diabetes, så det smaker lite.

Hormonene, derimot, er berusende -- og hun blir mye, mye våtere av å bli slikket, slik at samleiet går glattere...

Angående rumpe, så smaker anus lite når den er ren, og det er en fin måte å innvie kjæresten til analsex -- når hun oppdager at det faktisk er godt å bli slikket i baken og blir litt mer nyskjerrig.

At hun blir våtere er ikke så rart - du har da vann i kjeften.

Best når hun har mensen.

blowjobweek! blowjob week!

nosexweek! nosex week!

:(

Endret av Hayer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Søtsmak kan skyldes diabetes 2 hos dama.

Da er det mye sukker i urinen.

...

Dama mi har ikke diabetes, så det smaker lite.

Hormonene, derimot, er berusende -- og hun blir mye, mye våtere av å bli slikket, slik at samleiet går glattere...

Angående rumpe, så smaker anus lite når den er ren, og det er en fin måte å innvie kjæresten til analsex -- når hun oppdager at det faktisk er godt å bli slikket i baken og blir litt mer nyskjerrig.

Jenter har jo mange nerver rundt anal området. Gutter har også ett G-punkt faktisk så gutter kan få den samme følelsen hvis jenta sleiker deg rundt ræva men det skal vel mye til av min erfaring :p

Endret av BirgerCaC
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jenter har jo mange nerver rundt anal området. Gutter har også ett G-punkt faktisk så gutter kan få den samme følelsen hvis jenta sleiker deg rundt ræva men det skal vel mye til av min erfaring :p

Så du pleier å sleike gutter i rompa? Men det funker ikke? :tease:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så du pleier å sleike gutter i rompa? Men det funker ikke? :tease:

Slutt å troll, Han slikker mest sannsynelig ikke gutter i rumpa men har kanskje blitt slikket av en jente, Også mener han at dette er noe av samme dealen.

Herregud en 10 åring kunne skjønt det han skrev men ikke du.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...