Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slikker du fitte? :P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei nei.. viss jeg kan unngå den krabbeteina der så gjør jeg det med glede, hvem vil vel slafse rundt der med tungen? Slimets rike, safter fra alle kanter samler seg der i et hav av slim. Er du heldig så kommer det nok en dose rekeduft og penetrerer neseborne også. Nei sug, pull og cum and run..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

men jeg liker jo litt våt og seig fitte :p

 

 

"seig"?!

 

 

Altså litt verre ...

 

Nei nei.. viss jeg kan unngå den krabbeteina der så gjør jeg det med glede, hvem vil vel slafse rundt der med tungen? Slimets rike, safter fra alle kanter samler seg der i et hav av slim. Er du heldig så kommer det nok en dose rekeduft og penetrerer neseborne også. Nei sug, pull og cum and run..

 

 

 

Ler så jeg griner.

Endret av SuprMats
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selv har jeg det artige talentet at jeg kan virre tunga fort sideveis og uten problemer i 3-4 minutter før melkesyra tar meg.

Fint å ha i bakhånd når det begynner å nærme seg for dama.

 

Det at kompiser å andre kan le av det når jeg viser fram talentet som ett partytriks bryr jeg meg ikke om for å si det sånn(enda ikke møtt noen som klarer å gjøre det like fort,eller som har like bra kontroll på tunga,men de finnes nok sikkert :tease: ).

 

Om jeg liker det?

I FUCKING LOVE IT!!

 

Postet av anonym: 9a4507bf7407e9de8e7b0f8df844ccae

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei nei.. viss jeg kan unngå den krabbeteina der så gjør jeg det med glede, hvem vil vel slafse rundt der med tungen? Slimets rike, safter fra alle kanter samler seg der i et hav av slim. Er du heldig så kommer det nok en dose rekeduft og penetrerer neseborne også. Nei sug, pull og cum and run..

^ Jeg antar det er slik ei fitte smaker om den ikke har blitt vasket på 2 uker.

Endret av Heradon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei nei.. viss jeg kan unngå den krabbeteina der så gjør jeg det med glede, hvem vil vel slafse rundt der med tungen? Slimets rike, safter fra alle kanter samler seg der i et hav av slim. Er du heldig så kommer det nok en dose rekeduft og penetrerer neseborne også. Nei sug, pull og cum and run..

Haha! :D Lukter salt døfødt reke!

 

Derfor skjønner jeg ikke at kompisene mine syns fitteslikking er digg når det lukter så rart :p

 

Men da er det vel sånn at noen lukter rart og noen lukter deilig myk honning :love: De syns sikkert slikke fitte er digg fordi da smaker det godt samtidig som jenta ligger å vrir seg der i glede :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...