Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slikker du fitte? :P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Akkurat nå drikker jeg kaffe. Etterpå skal jeg slikke fitte.

 

Kan komme med en anmeldelse på smak seinere.

 

 

Edit: Da var jeg ferdig!

 

Konklusjon:

Fruktige, lyse overtoner med tropiske, hvite frukter. Karamellpreget undertone, men frisk og feminin ettersmak. Svært harmonisk fitte. Flott truselagret stil.

 

"kremt" - du glemte å melde fra om hvordan det føltes ...!? Føltes det som "pott"?

Lenke til kommentar

Akkurat nå drikker jeg kaffe. Etterpå skal jeg slikke fitte.

 

Kan komme med en anmeldelse på smak seinere.

 

 

Edit: Da var jeg ferdig!

 

Konklusjon:

Fruktige, lyse overtoner med tropiske, hvite frukter. Karamellpreget undertone, men frisk og feminin ettersmak. Svært harmonisk fitte. Flott truselagret stil.

 

"kremt" - du glemte å melde fra om hvordan det føltes ...!? Føltes det som "pott"?

Han har vell aldri prøvd pottwink.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Akkurat nå drikker jeg kaffe. Etterpå skal jeg slikke fitte.

 

Kan komme med en anmeldelse på smak seinere.

 

 

Edit: Da var jeg ferdig!

 

Konklusjon:

Fruktige, lyse overtoner med tropiske, hvite frukter. Karamellpreget undertone, men frisk og feminin ettersmak. Svært harmonisk fitte. Flott truselagret stil.

 

Der var du rask! Fra kaffe til fitte og ferdig på ett minutt! :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Akkurat nå drikker jeg kaffe. Etterpå skal jeg slikke fitte.

 

Kan komme med en anmeldelse på smak seinere.

 

 

Edit: Da var jeg ferdig!

 

Konklusjon:

Fruktige, lyse overtoner med tropiske, hvite frukter. Karamellpreget undertone, men frisk og feminin ettersmak. Svært harmonisk fitte. Flott truselagret stil.

 

Der var du rask! Fra kaffe til fitte og ferdig på ett minutt! :tease:

 

Jeg har en mistanke om at han satt ved en fortausrestaurant og inntok en wiener-melange, mens han vippet med høyre fot. Når det så kom en intetanende kvinnelignende skapning forbi - kasta han seg på kne og sikta på skrittet hennes, med tunga stikkende langt ut av kjeften. Han traff sannsynligvis, og ble sannsynligvis etterpå (etter å ha fått postet resultatet for oss) lagt i jern, kjevelås og tvangstrøye. Så tror jeg det er drita problematisk å komme seg på diskusjon.no fra Dikemark ... derfor vi ikke har sett snurten av ham siden. Men en ting skal han ha - han er ett lysende eksempel på oppofrende medformuister her.

 

cool.gif

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Ja gutta, Gjør dere det? :D Syns dere det er digg? Jeg har blitt fortalt at det er digg.. Noen sier det smaker som honning og føles som pott :p

Honning høres ikke riktig ut. Smaken er "ok" dersom jenta har grei hygiene, men jeg vil ikke si det smaker fantastisk akkurat. Følelsen derimot, er ganske digg. Det har sikkert noe å gjøre med at du får et halvt tonn feromoner rett opp i nesa.

Endret av Pseudopod
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Erfaringsmessig den letteste måten å få henne til orgasme.

 

Smak? Jeg kan ikke si at det noen gang er vært noen spesielt tydelig smak og tenker det er like greit. Jeg husker ei som endret litt smak etterhvert som hun ble våtere, men det var ingen stor nyanse.

 

Også vært litt nysgjerrig på å slikke henne i rumpa, eller bli slikket selv. Kan ofte være vanskelig å overtale noen til sistnevnte dessverre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Søtsmak kan skyldes diabetes 2 hos dama.

Da er det mye sukker i urinen.

 

...

Dama mi har ikke diabetes, så det smaker lite.

Hormonene, derimot, er berusende -- og hun blir mye, mye våtere av å bli slikket, slik at samleiet går glattere...

 

Angående rumpe, så smaker anus lite når den er ren, og det er en fin måte å innvie kjæresten til analsex -- når hun oppdager at det faktisk er godt å bli slikket i baken og blir litt mer nyskjerrig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...