James Bond Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Ja gutta, Gjør dere det? Syns dere det er digg? Jeg har blitt fortalt at det er digg.. Noen sier det smaker som honning og føles som pott Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Meget interessant problemstilling. Hmmm, smaker som "honning" - føles som "pott" ...? Hva med å utarbeide en fyldig poll, ts? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Høres kanskje ikke så merkelig ut - mener å ha hørt at hvis man spiser "Honnikorn", så vil det lukte honning av urinen. Lenke til kommentar
Populært innlegg Dr. Brodsky Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Akkurat nå drikker jeg kaffe. Etterpå skal jeg slikke fitte. Kan komme med en anmeldelse på smak seinere. Edit: Da var jeg ferdig! Konklusjon: Fruktige, lyse overtoner med tropiske, hvite frukter. Karamellpreget undertone, men frisk og feminin ettersmak. Svært harmonisk fitte. Flott truselagret stil. Endret 14. januar 2012 av Må jeg? 57 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Mulig med bilde og lydfil, også? Edit: Forøvrig stinker overstående post av "gullkorn" Endret 14. januar 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Ja jeg har slikket konen min men jeg har ikke merket en honning smak. Det dere med den honningen virker rart! 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Akkurat nå drikker jeg kaffe. Etterpå skal jeg slikke fitte. Kan komme med en anmeldelse på smak seinere. Edit: Da var jeg ferdig! Konklusjon: Fruktige, lyse overtoner med tropiske, hvite frukter. Karamellpreget undertone, men frisk og feminin ettersmak. Svært harmonisk fitte. Flott truselagret stil. "kremt" - du glemte å melde fra om hvordan det føltes ...!? Føltes det som "pott"? Lenke til kommentar
Populært innlegg Kevlar Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Smaker som å slikke mynter. 18 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Akkurat nå drikker jeg kaffe. Etterpå skal jeg slikke fitte. Kan komme med en anmeldelse på smak seinere. Edit: Da var jeg ferdig! Konklusjon: Fruktige, lyse overtoner med tropiske, hvite frukter. Karamellpreget undertone, men frisk og feminin ettersmak. Svært harmonisk fitte. Flott truselagret stil. "kremt" - du glemte å melde fra om hvordan det føltes ...!? Føltes det som "pott"? Han har vell aldri prøvd pott 2 Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Bare hun ikke smaker og lukter surt, så er det mer turn-on enn å bli sugd. 6 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Akkurat nå drikker jeg kaffe. Etterpå skal jeg slikke fitte. Kan komme med en anmeldelse på smak seinere. Edit: Da var jeg ferdig! Konklusjon: Fruktige, lyse overtoner med tropiske, hvite frukter. Karamellpreget undertone, men frisk og feminin ettersmak. Svært harmonisk fitte. Flott truselagret stil. Der var du rask! Fra kaffe til fitte og ferdig på ett minutt! 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Akkurat nå drikker jeg kaffe. Etterpå skal jeg slikke fitte. Kan komme med en anmeldelse på smak seinere. Edit: Da var jeg ferdig! Konklusjon: Fruktige, lyse overtoner med tropiske, hvite frukter. Karamellpreget undertone, men frisk og feminin ettersmak. Svært harmonisk fitte. Flott truselagret stil. Der var du rask! Fra kaffe til fitte og ferdig på ett minutt! Jeg har en mistanke om at han satt ved en fortausrestaurant og inntok en wiener-melange, mens han vippet med høyre fot. Når det så kom en intetanende kvinnelignende skapning forbi - kasta han seg på kne og sikta på skrittet hennes, med tunga stikkende langt ut av kjeften. Han traff sannsynligvis, og ble sannsynligvis etterpå (etter å ha fått postet resultatet for oss) lagt i jern, kjevelås og tvangstrøye. Så tror jeg det er drita problematisk å komme seg på diskusjon.no fra Dikemark ... derfor vi ikke har sett snurten av ham siden. Men en ting skal han ha - han er ett lysende eksempel på oppofrende medformuister her. Endret 17. januar 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Ja gutta, Gjør dere det? Syns dere det er digg? Jeg har blitt fortalt at det er digg.. Noen sier det smaker som honning og føles som pott Honning høres ikke riktig ut. Smaken er "ok" dersom jenta har grei hygiene, men jeg vil ikke si det smaker fantastisk akkurat. Følelsen derimot, er ganske digg. Det har sikkert noe å gjøre med at du får et halvt tonn feromoner rett opp i nesa. Endret 17. januar 2012 av Pseudopod 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) PencilCase er inne på noe...men wiener-melange var en grov bom. Jeg er forresten kun en stedfortreder inntil Må jeg? slipper ut. Endret 17. januar 2012 av Må jeg? 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Erfaringsmessig den letteste måten å få henne til orgasme. Smak? Jeg kan ikke si at det noen gang er vært noen spesielt tydelig smak og tenker det er like greit. Jeg husker ei som endret litt smak etterhvert som hun ble våtere, men det var ingen stor nyanse. Også vært litt nysgjerrig på å slikke henne i rumpa, eller bli slikket selv. Kan ofte være vanskelig å overtale noen til sistnevnte dessverre. 7 Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Kan ofte være vanskelig å overtale noen til sistnevnte dessverre. Så du har ofte prøvd å overtale folk til det? 3 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Søtsmak kan skyldes diabetes 2 hos dama. Da er det mye sukker i urinen. ... Dama mi har ikke diabetes, så det smaker lite. Hormonene, derimot, er berusende -- og hun blir mye, mye våtere av å bli slikket, slik at samleiet går glattere... Angående rumpe, så smaker anus lite når den er ren, og det er en fin måte å innvie kjæresten til analsex -- når hun oppdager at det faktisk er godt å bli slikket i baken og blir litt mer nyskjerrig. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Sparapus på One night stand; SLÆKK MÆ I ROMPA DA!!!! 8 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Smaker som å slikke mynter. Enig! Men det er ikke sånn ubergøy og gjøre det egentlig. Nesten litt slitomt når det varer for lenge. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg