wasco Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 De norske bokstavene æ ø å er helt tullerusk i biledkommentarene Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Det skjer forsåvidt over alt i forumet, tror kanskje det har noe med hvilken nettleser man bruker, et eller annent skript som tuller sikkert. smart1 har dette problemet med bruk av IE9, på FF virker alt normalt. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 jeg sliter med det i chrome Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Det skjer forsåvidt over alt i forumet, tror kanskje det har noe med hvilken nettleser man bruker, et eller annent skript som tuller sikkert. smart1 har dette problemet med bruk av IE9, på FF virker alt normalt. Samme i Firefox også... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Bra jeg fant denne tråden før jeg opprettet en selv. Har også dette problemet. Men det er ikke i alle innleggene, merkelig nok. Jeg trykte på anbefal-knappen (facebook) i artikkelen om Pentax 645D, og de merkelige tegnene dukket opp i facebookprofilen min også. Bruker Chrome. *edit* Slik ser boksen ut i Fjesboka.. Endret 14. januar 2012 av KSunhill Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 ER ikke spesielt motiverende å kommentere bilder så lenge det er slik og det bør de rydde opp i omgående. Har problemet her i IE9 også. De driver vel og flytter noen sider osv og det er trolig en konflikt mellom sidesettinger og serversettinger vedrørende mellom ISO og UTF-8 som gjør problemet. Ikke ukjent nåpr man flytter eller gjør om nettsider så dette bør de ha mulighet for å løse raskt.... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Fortsatt er det ikke gjort noe med dette problemet. Slitsomt å lese gjennom trådene når æøå blir til merkelige kruseduller. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Fortsatt er det ikke gjort noe med dette problemet. Slitsomt å lese gjennom trådene når æøå blir til merkelige kruseduller. Ja, dette ble pyton. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Fortsatt er det ikke gjort noe med dette problemet. Slitsomt å lese gjennom trådene når æøå blir til merkelige kruseduller. Ja, dette ble pyton. Må vel gå over til aa -ae-oe igjen da... Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hei. Dette er en feil som oppstod i forbindelse med serverflyttingen. Beklager at det har tatt så lang tid å fikse, men jeg regner med at det ordner seg i løpet av nær fremtid. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Da skal dette være fikset. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Da skal dette være fikset. Og takk for det! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Da skal dette være fikset. Nja, helt løst er det ikke Klippet fra dette innlegget. Foreløpig ikke kjent nÃ¥r programmet kommer, sÃ¥ fÃ¥r bare smøre seg med tÃ¥lmodighet Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Oisann Det skal i alle fall bare gjelde kommentarfeltet til artiklene på Akam, og ikke bildekritikken. Jeg skal uansett sørge for at det løser seg der også Edit: da skal det være fikset. 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Edit: da skal det være fikset. 4 minutter, ikke dårlig Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Edit: da skal det være fikset. 4 minutter, ikke dårlig Da velger vi å "tro" på det, ikke sant! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) 2 dager siden siste kommentar i denne tråden, og problemet er fremdels like uløst. Gidder ikke hverken å lese eller skrive kommentrer så lenge en må gjette seg til hva som står Beklager - ser ut som det fungerer nå. Det er bare ikke blitt rettet opp i de gamle kommentarene - men det kan vi leve med Endret 18. januar 2012 av wasco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg