Drugstar Genius Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Har en bilcross drittbil av en sierra som jeg vil havne på taket med, men vet ikke hvordan kan noen hjelpe? Har bøttestol, 4punktseler og bur så sitter ganske trygt Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Vil få det til under kjøring, en kompis som lager film med masse hærjing med biler Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Skrense på en asfaltkant? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Her er et tips. Fra 1:51 http://www.youtube.com/watch?v=sx08sw8swbM Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Sidelengs mot en grøft er alltid en slager. 1 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Det er ikke verre enn å lage en rampe og kjøre i relativt høy fart med det ene hjulet på rampen. Ikke det at jeg tar på meg noe ansvar for skadene du kommer til å pådra deg. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Bruke en traktor eller noe annet med kraft nok til å velte en bil. Eller så kan du samle kameratgjengen din og se om den kraften vil være nok til å velte en bil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Bruke en traktor eller noe annet med kraft nok til å velte en bil. Eller så kan du samle kameratgjengen din og se om den kraften vil være nok til å velte en bil. TS vil få det til mes han kjører Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Husk at selv med veltebur, firepunkts sikkerhetssele, bøttestol og alskens sikkerhetsutstyr så VIL kroppen din bli påvirket av G-krefter. Det er derfor ikke ufarlig det du prøver å gjøre. Greit å ha i bakhodet. Lykke til 5 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Prøv å sladd meget brått i høy fart! Min kamerat gjorde det en gang og den havnet omtrent på taket. Etter ett par forsøk så burde det gå. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Husk at selv med veltebur, firepunkts sikkerhetssele, bøttestol og alskens sikkerhetsutstyr så VIL kroppen din bli påvirket av G-krefter. Det er derfor ikke ufarlig det du prøver å gjøre. Greit å ha i bakhodet. Lykke til Jeg vet, men det er ihvertfall tryggere en standardutstyret Får prøve å sladde ned i en grøft når snøen kommer Vidio kommer Det er ikke verre enn å lage en rampe og kjøre i relativt høy fart med det ene hjulet på rampen. Ikke det at jeg tar på meg noe ansvar for skadene du kommer til å pådra deg. Tror ikke jeg skal prøve på det, bare å legge den pent og pyntelig på taket Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Ikke helt som planlagt, prøvde meg på en sladd og få ræva ned i grøfta, rulla 3 ganger og til slutt ble liggene på taket 1 Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Det er på film skal prøve å få lagt den ut Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Få denne i mine innlegg så jeg får sett filmen Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Det er ikkje "så kult" å ha en bil på taket, har snurret i mine biler opptil flere ganger, alle disse har hatt veltebur, 4punktsbelter, bøttestoler av høy høy høy kvalitet, ingen sideruter, forsterket dører og coupe karroseri utenfor velteburet i tilegg til at eg har brukt hjelm å kjøredress, har snurret både i 120 og i 40, du er groogey etterpå og en blir passelig dårlig i nakken. Brukte selvfølgelig også krage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå