Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva skjer vis overdose av nesespray

fsx v1.1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan ikke ta overdose, men langtidsbruk der i mot er skummelt. Det som skjer når du bruker nesespray er at blodårene i nesen utvider seg. Ved langtidsbruk vil blodårene få tykkere vegger slik at blodårene vil bli trangere. Det som skjer da er at nesesprayen ikke kan utvide noe mer og blir ubrukelig.

Lenke til kommentar

Du kan ikke ta overdose, men langtidsbruk der i mot er skummelt. Det som skjer når du bruker nesespray er at blodårene i nesen utvider seg. Ved langtidsbruk vil blodårene få tykkere vegger slik at blodårene vil bli trangere. Det som skjer da er at nesesprayen ikke kan utvide noe mer og blir ubrukelig.

Spørs hvilken nesespray og om man har resept på det selfølgelig. Selv må jeg bruke Nasonex nesespray hver dag resten av livet mitt. Men prøver å unngå det så mest som mulig. Kok opp litt saltvann selv og bruk som nesespray. Fungerer ofte bedre enn vanlig.

Lenke til kommentar

Spørs hvilken nesespray og om man har resept på det selfølgelig. Selv må jeg bruke Nasonex nesespray hver dag resten av livet mitt. Men prøver å unngå det så mest som mulig. Kok opp litt saltvann selv og bruk som nesespray. Fungerer ofte bedre enn vanlig.

Dette får du også kjøpt på apoteket i en praktisk sprayflaske, så du slipper å lure på hvordan i helvete du skal få saltvannet du har kokt opp på kjøkkenet opp i nesa :p

Lenke til kommentar

Dette får du også kjøpt på apoteket i en praktisk sprayflaske, så du slipper å lure på hvordan i helvete du skal få saltvannet du har kokt opp på kjøkkenet opp i nesa :p

Joda! Eller hvis du skal være enda mer sparsom, så bare fyller du opp en slik mini-trakt som du får kjøpt på apoteket. Som VIRKELIG renser nesen, bruker den selv.

Lenke til kommentar

Joda! Eller hvis du skal være enda mer sparsom, så bare fyller du opp en slik mini-trakt som du får kjøpt på apoteket. Som VIRKELIG renser nesen, bruker den selv.

http://www.yogaprosess.com/norsk/nesehorn/nesehorn.html selges på apoteket. Slipper man å sløse penger på saltvann på boks. Kan også kjøpes matsprøyter på apoteket som ikke har spiss som kan brukes til å skylle nesa hvis man er skikkelig tett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...