barelurte Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hei! har spillt gitar i ca 4 år og er blitt ganske god tenker eg. det seier vertfall vennene mine, og mange på skulen. men eg har eit lite problem... alle i huset her klager når eg spiller, og vil ha meg til å slutte. noe som vil si at eg har 2 søstre og ein bror som klager helt syykt.. får aldri spille i fred i mer enn max. 10 minutt uten klaging. det er bare så umotiverende... har hatt det sånn i flere år men har bare øvd og øvd for eg elsker å spille, og i håp om at de en dag kansje sluter å klage, kansje tillogmed en av de hadde gitt et lite kompliment? har vurdert å slutte å spille mange gonger på grunn av det. men kjærligheten min til å spille gitar driver meg gjennom all dritten. men eg begynner virkelig å få nok, snakket med de masse men de gir seg aldri, har og snakka med foreldra mine men det hjelper ikkje.. ka skal eg gjere?? hjelp1 Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hei! Forstår at du er i en frustrerende situasjon, absolutt. Det er et problem om folk rundt deg ikke tåler lyder og slik, ikke så mye du kan gjøre med det. Lenge til du kan flytte for deg selv? Og er det akustisk eller elektrisk gitar du spiller? Om det er elektrisk så anbefaler jeg at du kjøper et god headset du plugger direkte inn i forsterker. Da blir det ikke så mye ulyder rundt deg Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Elgitar med hodetelefoner. 6 Lenke til kommentar
barelurte Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Hei! Forstår at du er i en frustrerende situasjon, absolutt. Det er et problem om folk rundt deg ikke tåler lyder og slik, ikke så mye du kan gjøre med det. Lenge til du kan flytte for deg selv? Og er det akustisk eller elektrisk gitar du spiller? Om det er elektrisk så anbefaler jeg at du kjøper et god headset du plugger direkte inn i forsterker. Da blir det ikke så mye ulyder rundt deg det er nok noen år til eg kan det flytte vekk.. spiller både akustisk og el gitar. har brukt headphones før men det er ganske kjedelig.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Gitarer kan være rimelig bråkete og familien din skal jo også bo der. Du får bare plugge inn hodetelefonene selv om du syns det er "kjedelig". Lenke til kommentar
Christergu Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Man må ta hensyn til at det er andre i huset også, men jeg ville aldri stoppet å spille gitar. Jeg sluttet selv med piano når jeg gikk i åttende klasse, og jeg angrer veldig. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Koble gitar til PC, bruk noe software som guitar rig eller liknende til forsterkersimulering og effekter. Da låter det straks bedre på hodetelefoner. Evt. går det an å investere i bedre hodetelefoner. Helst lukkede. Lenke til kommentar
barelurte Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 javel, ok. takk for at folk gadd å svare Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Eller, du har vel eget rom? Gitar bråker da ikke så mye at du hører det i hele huset om du sitter på rommet å øver? Ellers er jo hodetelefoner ikke dumt om du har elgitar. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Litt kaldt nå men om sommertn kan du jo sette deg på en benk med gitaren og spille utenfor huset Lenke til kommentar
barelurte Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Eller, du har vel eget rom? Gitar bråker da ikke så mye at du hører det i hele huset om du sitter på rommet å øver? Ellers er jo hodetelefoner ikke dumt om du har elgitar. har eget rom ja. men ine søsken klager med den minste lyd.. veit ikkje koffor, dei syns sikkert eg er utrulig dårlig eller noe.. Litt kaldt nå men om sommertn kan du jo sette deg på en benk med gitaren og spille utenfor huset lurt det der, kommer meg gjerne litt vekk Endret 15. januar 2012 av barelurte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå