Gå til innhold

Problemer med og instalere bf 1942

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva nøyaktig sier det om media fil? Det er mye lettere å finne ut hva som er feil hvis man kan fx søke på google med den nøyaktige ordlyden i feilmeldingen.

Hvis du har hatt BF inne før, sjekk at det ikke ligger igjen rester i registeret eller en gammel installasjon.

I registeret ligger BF under HKLM/Software/EA Games/Battlefield 1942, slett denne.

Lenke til kommentar
Jeg har problemer med og instalere bf 1942, det har virka før og cd`n er ripfri....skjønner ikke hva som er galt. Stopper på 85% og det sier noe om media fil. Håper dere kan hjelpe meg. :cry:

-Hei

Gå i enhetsbehandling og sett overføringsmodus på cdromen din til PIO og ikke dma (udma). Jeg tipper det skulle fikse problemet ditt. Bare husk å sett den tilbake til dma når du har instalert ferdig.

altså for xp: høyreklikk på min datamskin, velg egenskaper og så maskinvare. Der velger du enhetsbehandling. Velg IDE-ATA kontrollere og primær eller sekundær IDE kanal ettersom hva din cdrom er. Når du har funnet den høyreklikker du igjen og velger egenskaper og avanserte innstillinger. Der setter du overføringsmodus til pio.

Håper dette fikser instaleringsproblemet ditt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...