space-ace Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 hei. har en hp bærbar pc. ca ett år gammel. for ei lita stund siden så tok jeg med meg pcn fra sofaen og til senga. jeg nappet bare ut strømmen da jeg ikke har batteri. har gjort dette mange ganger før uten problemer.. men da jeg plugga den i i senga, så gikk det så syyyyyyyykt tregt, og når jeg reboota så fant den ikke hardisken. nå finner den ikke disken. eller windows mangler er vell det som står. tok ut hardisken og plugga den i den krigs gamle stasjonæren min (type 5-7 år min første pc med sata? hehe) når jeg kom inn i win xp på den så var den ikke der, og den andre sata disken på pcn manglet og plutselig???? tok ut laptop hdn og da kom den andre disken tilbake i windows... . skjønner ikke en dritt jeg. skulle gjerne hatt bildene som er innpå disken der!!!! og hvordan er det å bytte hardisk i denne? bør jeg ha hp windows for at knappene osv skal fungere?? tusen hjertlig takk for all hjelp!! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Bruk Computer Management og Disk Manger for å se om det er liv i disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå