Jan Erik Engan Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 LR4 Beta test Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ønsker kritikk på behandlingen,for motivet er ikke så mye å skryte av.Lover bra LR4 så langt,enda det er langt fra fullendt programvare;) All behandling er gjort i LR4 bortsett fra opprettingen og nedskalering/save for web. v2 er slik bilde ble tatt,så det skulle bli letter å se hva der er gjort. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Ser jo bra ut dette MÃ¥ bare komme meg hjem først sÃ¥ jeg og fÃ¥r prøvd dette Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Må jo være litt av et "LivRedningsutstyr" denne LR4! Forskjellen var jo alledeles forbløffende! Et ellers flatt og kjedelig bilde ble faktisk veldig bra! God 4'er må jeg jo gi for LR4! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Ser jo bra ut dette MÃ¥ bare komme meg hjem først sÃ¥ jeg og fÃ¥r prøvd dette Ja det bør du..hehe;) MÃ¥ jo være litt av et "LivRedningsutstyr" denne LR4! Forskjellen var jo alledeles forbløffende! Et ellers flatt og kjedelig bilde ble faktisk veldig bra! God 4'er mÃ¥ jeg jo gi for LR4! Ja ble noe overasket selv..om det var meg heller lr4 jeg ble mest overrasket over,kan jo diskuteres Så nå er det frem med de bildene det ikke var håp for;) Endret 14. januar 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Imponerende hva du kan få til med LR4 Forskjellen er jo i aller høyeste grad påfallende Lurer bare på en ting - er bildet tatt i RAW Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Imponerende hva du kan få til med LR4 Forskjellen er jo i aller høyeste grad påfallende Lurer bare på en ting - er bildet tatt i RAW Bildet er tatt i raw ja Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Konverterer du raw-filene til Adobe dng-filer med kamera-kalibrering eller laster du de inn i LR4 som ubehandlet ? Endret 14. januar 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Konverterer du raw-filene til Adobe dng-filer med kamera-kalibrering eller laster du de inn i LR4 som ubehandlet ? Eksporter de som ubehandlet inn i LR4.Dette på en laptopp med ekstern harddisk.Kopiert en del raw filer fra en annen lr disk.Legger ikke inn LR4 på den stasjonere før lr4 er ferdig programvare..Men konverterer så til dng med adobe dng converter, som du sikkert vet er gratis fra adobe, for senere bruk.Men er behandlet i raw(nef) dette;) Endret 14. januar 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg