|FSK| Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Ble spurt av noen venner om jeg kunne sette opp en liten CS-server, og tenkte jeg kunne gjøre dette, når jeg har linjen til å klare det. Men nå har jeg lastet ned en .bin-fil fra server.counter-strike.net, men kommer ingen vei med filen. Vet det er en fil som kan brennes, men ettersom jeg ikke skal brenne den, hvordan få pakket den ut? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 .bin kan jo kanskje være en binærfil som ksla kjøres? prøv ./*fil* Lenke til kommentar
atticus Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Du kan jo f.eks bruke Daemon Tools og mounte den.. Uten å gidde å forklare noe mer om det. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 http://server.counter-strike.net/server.ph...inux#installing Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Du kan jo f.eks bruke Daemon Tools og mounte den..Uten å gidde å forklare noe mer om det. *kremt* Linux kategorien *host* Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Du kan jo f.eks bruke Daemon Tools og mounte den..Uten å gidde å forklare noe mer om det. Linux er nok mere genialt enn det, du bruker bare mount, som du gjør for harddisker.. Ganske 1337 Har aldri testa det selv, men skal kunne gjøres (lett) flott diskvask sånn skal det gjøres, heftig googling 8) Lenke til kommentar
sth Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 chmod +x hlds_xxx.bin ./hlds_xxx.bin Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Åpnes igjen etter ønske *emnefeltet endres* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg