ThisIsMe Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 har akkurat bygget en pc, men skjermkortet vil ikke fungere. har prøvd å installere driver med da kommer det bare opp: "installeringen kan ikke forsettes. denne grafikkdriveren finner ikke kompatibel grafikkmaskinvare. har lastet ned den nyeste driveren fra nvidia sine hjemmesider og dette kommer opp. har prøvd med cden som følger med skjermkortet, og dette kommer opp. noen som vet hva som kan være feil? jeg har koblet 2 6pins fra strømforsyning til skjermkortet. kortet er plassert i en PCI express x16 noe som står i manualen til skjermkortet. det er ingen flere kontakter på skjermkortet. viftene går så strøm det får den. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 Er maskinen patchet til siste servicepack? Lenke til kommentar
ThisIsMe Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 veit ikke hvordan sjekker jeg det? satt den sammen i går og installerte windows osv Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 Høyreklikk Datamaskin i Startmenyen og velg egenskaper. Win7 skal være på SP1. Lenke til kommentar
ThisIsMe Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 servicepack 1 ja Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Koblet skjermkabelen til skjermkortet og ikke hovedkortet? Lenke til kommentar
ThisIsMe Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 ja har prøvd å starte pcen uten skjermkort for å liksom resette det. så sette i skjermkortet å starte pcen med selvfølgelig skjermkabelen i skjermkortet. bildet kom ikke opp, men pcen var fullt påskrudd. da jeg byttet kabelen over til hovedkortet kom bildet med en gang Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Om du har mulighet til å teste i en annen maskin hadde jeg gjort det, men dette høres veldig Dead On Arrival ut. Kontakt nettbutikken og be om et nytt kort. Er du heldig sender de returlappen sammen med et nytt kort Lenke til kommentar
ThisIsMe Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 det er det jeg skal når kundeservice åpner på mandag. noen som har erfaringer om dustinhome er gode på kundeservice og sånt? det er der jeg har bestil t det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå