Sir-Allistair Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 God kveld, godtfolk. :-D Har et problem som kanskje noen andre her inne kjenner til? Jeg logger inn på spotify og alt er bra....I to sekunder! Så blir jeg kasta ut og må logge inn på nytt med samme resultat.. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Tvangsavslutning av appen eller hardreset av telefonen kan jo være verdt et forsøk Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg sletta spotify og installerte på nytt uten at det hjalp. Lenke til kommentar
tkm Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Sjekk at abbonementet ditt fortsatt er gyldig. Og at du har vært logget inn på pcen siste måned Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Samme problemet har jeg også (har Android 2.3.6), men problemet er der kun når jeg er i online-mode. Har prøvd "alt" som er å prøve, får håpe Spotify snart fikser opp i dette, ellers går jeg over til Wimp. Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Du er logget på et annet sted! Slik har det ihvertfall utartet seg her hjemme når samboeren vil bruke min spotifykonto samtidig som jeg er pålogget via mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå