Bertelsen Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Har et lite problem med et 560 TI OC av Gigabyte. Det klokker seg ned til 405 mhz når jeg går til desktop, noe som skal være normalt sånn jeg forstår det. Men når jeg starter et spill, så vil det ikke klokkes opp igjen. Jeg kan heller ikke overklokke det, det forblir på 405 mhz. Jeg hadde en liten chat med en fyr fra Nvidia, men han mente at jeg hadde overklokket kortet og ødelagt det, han kunne derfor ikke gi meg noe hjelp. (WTF?) Endret 13. januar 2012 av Bertelsen Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Sist jeg hadde Nvidia-kort med dette problemt var løsningen å gå tilbake til eldre drivere, da 266.58 som tydeligvis er de beste driverne de har lansert på over et år... Du kan prøve å justere strømstyringen fra "optimal" (tror jeg det het) til "prefer maximum performance" i driverpanelet (der du endrer på spillprofiler og generell profil for spill uten profil). Uansett er dette et resultat av at Nvidia prøver å spare strøm og det skjer noen feil med programfunksjonene så kortene ikke klokker seg opp til 3D-ytelse igjen, den mest kjente synderen er folding@home. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå