bellanca99 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Hei Jeg har et lite problem jeg ikke klarer å løse. Jeg får meldinger hele tiden om at AVG er deaktivert, så slår jeg den på via panelet til sony Vaio sikkerhet som forteller meg dette, den kommer ikke på, fortsatt et rødt kryss foran navnet. Ikke lar det seg gjøre å slå den på direkte innefra AVG menyen heller eller windows sikkerhetssenter. Jeg ble lei og tenkte at jeg avinstallerer heller hele greia og laster ned pånytt. Men heller ikke dette går, det står at den er avinstallert men den ligger der fortsatt og de samme påminnelsene kommer opp om at AVG er deaktivert. Jeg ble lei og lastet ned og startet innstalleringen pånytt med AVG,men det skjer ikke noe. Noen som kan hjelpe en lite datakyndig mann ? Takker på forhånd for all hjelp. Endret 13. januar 2012 av bellanca99 Lenke til kommentar
bellanca99 Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Problem solved Tusen takk. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Problem solved Nja. Det er ikke uvanlig at det er virus som er årsaken til deaktivert anti-virus program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå