settings Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) hei. min 4 tråd på meget kort tid har fått løst de andre men..... jeg har gått inn på msconfig og deaktivert "strøm" pga, pcen fryser ved oppstart hvis den står på. men, hvis pc'en står over en hvis tid blir skjermen svart og jeg kan ikke gjøre annet en og restarte med svenskeknappen. det er første del av problemet. del to er at origin restarter nedlastning ved reboot, uansett om jeg er på 1 % eller 50%(fuuuu origin) uansett hvordan jeg rebooter restarter nedlastninga. noen som har noe løsning på detta. planlegger og ringe microsoft(huff) på mandag, men håper og slippe ( hater telefonsuport) Endret 13. januar 2012 av settings Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ny pc? Gammel pc? Kan vaere du maa inn i BIOS og fikse/leke med stroeminnstillnger der. Lenke til kommentar
settings Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 ny pc, tror windowsen jeg lasta ned er corupt eller noe. skal se om jeg får instralert win 7 pro i morra. Lenke til kommentar
settings Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 fikk det til... registerfeil. ehm - løst knappen er borte -.- Endret 16. januar 2012 av settings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå