Frode A Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Et inferno av farger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Vakkert skue, godt gjort å få kunstlys og nordlys så bra samtidig! Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Vakkert skue, godt gjort Ã¥ fÃ¥ kunstlys og nordlys sÃ¥ bra samtidig! Ja, rimelig kort lukkertid og relativ høy ISO, så går det bra Lenke til kommentar
knuto2 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Fint med nordlys ett lite kutt oppe hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Fint med nordlys ett lite kutt oppe hadde gjort seg. Takker for konstruktiv tilbakemelding Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Et bilde som for det første MÅ sees mot sort bakgrunn Personlig synes jeg kunstlyset ble litt for domminerende her. her ville jeg dempet dette noe i etterbehandlingen. Ville også justert hvitballansen litt, slik at kunstlyset ble mer hvitt en gult Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Et bilde som for det første MÃ… sees mot sort bakgrunn Personlig synes jeg kunstlyset ble litt for domminerende her. her ville jeg dempet dette noe i etterbehandlingen. Ville ogsÃ¥ justert hvitballansen litt, slik at kunstlyset ble mer hvitt en gult Takker Wasco for tilbakemelingen, jeg skal prøve å gjøre de justeringene du har foreslått. Ha ei god Helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg