diskus123 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Er ute etter filmer som bygger seg opp til å skape et eller flere store klimakser. Høyt volum, eksplosjoner eller syke stemninger. Filmer som gir deg målløshet på en ikke så surrealistisk eller grov måte. Du får også frysninger og filmen må helst inneholde stor spenning. Et eksempel er slutten av "V for Vendetta". Men trenger altså noen slike filmer. Filmene kan ikke være depressive eller frustrerende. Lenke til kommentar
Anlez Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Frozen (2010) er en ekkel tankefilm Filmen handler om 3 ungdommer som er ute på en "gratis" skitur, men så skjer det fæle ting man helst ikke vil være med i. Det er ikke zombiefilm, men frysende grøss kan man få av og til Jeg anbefaler filmen pga filmen ga meg litt adrenalin, MEN samtidig var det trist (Jeg fikk ingen reaksjoner i de triste partene) Kos deg! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg fikk iaff reisning når cob fikk intro til drømmeverdenen av hun builderen i inception Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Anbefaler The Exam, jeg vil ikke fortelle deg noe om den for det vil kun ødelegge, se den uten å les noe om den, ikke se en eneste trailer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå