NeEeO Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hei, Jeg er så frustrert over Endomondo pro. Appen er kjøpt. Problemet er at jeg vil slå på GPS, men det tar sinnsykt lang tid å få den på. det står: "søker satelliter" i kanskje 30 minutter, også plutselig står det at det funker..Altså jeg må vente i en halvtime eller noe før gpsen har noen effekt. Prøvde å installere gratis versjonen på Iphone 4. Der funka det på et blunk! Slo bare på gpsen og appen Vips sto det "GPS : OK" ...også "GPS : Veldig godt signal" eller noe...Ohhh, er så frustrert!! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Min Endomondo brukte litt tid for å finne signal på min HTC Sensation, men ikke noe mer enn et par minutter. Av en eller annen grunn syns jeg at GPS'en virker raskere når jeg bruker RunKeeper for å logge utendørs. Prøv og se om den plukker opp raskere? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Nope, ingen gps signal.. Endret 13. januar 2012 av Noreply Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hadde samme problem med min HTC Desire, men med en gang jeg gikk over til iPhone har problemet ikke vært tilstedet. Nå er det heller et problem at GPSen slår seg på no matter what, om jeg er innendørs og løfter vekter kan jeg plutselig få stemmen "1 KM in 40 minutes" noe som er igrunn sykt irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå