Slipstream Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg elsker vårgronn så forelsket meg lett i IPEVO Mini Network Storage Adapter. Dessverre ikke tilgjengelig fra Europeisk forselger så får jo ikke strømforsyning og sånt man trenger i tillegg. Funksjonene jeg liker er ‹Stream multimedia content from your drive to Xbox 360 and iTunes› og ‹Native BitTorrent› i fint browserinterface. Om man ser bort fra grønnfargen, hva er de beste alternativene i samme prisklasse (350 NOK)? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Mangler bare en R så hadde jeg glatt kjøpt den De leverer visst ikke utenfor USA. Men det er vel bare snakk om tid før det kommer noe slikt hit... Eller kanskje noen andre vet om noe lignende som allerede finnes? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 IPEVO'n støtter ikke større harddisken enn 1.5TB. Segate Dockstar, LaCie LaPLug er noe dyrere. Edimax NS-1500 koster fra 375.- Patriot GearBox fra 495.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå