En_annen Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Dette er første gang, æ jeg veit helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre. Det er nå helg, så det er 2 daga til skolen starter igjen, og jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal si eller gjøre. Virkeligheten føles ikke virkelig ut lengre, jeg er helt satt ut personlig. Noen som har noen tips? Dette er første gangen detta skjer til meg og jeg er så lykkelig <3 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg vidarkri Skrevet 13. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 13. januar 2012 Dette kan umulig ende godt. Glem hele drittkjerringa. 24 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Be henne med på noe. Kino for starters? Lenke til kommentar
code Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Dette kan umulig ende godt. Glem hele drittkjerringa. What? Vet du noe vi ikke vet? Be henne med på noe. Kino for starters? Enig med denne karen, du har ikke så mye å tape på å spørre henne ut på en date, dette kan kansje også være greit å få gjort før skolen starter. TS: Hvor sikker er kildene dine på at hun liker deg? Endret 13. januar 2012 av ANONIII Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Dette kan umulig ende godt. Glem hele drittkjerringa. What? Vet du noe vi ikke vet? Be henne med på noe. Kino for starters? Enig med denne karen, du har ikke så mye å tape på å spørre henne ut på en date, dette kan kansje også være greit å få gjort før skolen starter. TS: Hvor sikker er kildene dine på at hun liker deg? Hun fortalte det til meg personelig Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Det kommer aldri noe godt ut av interaksjon med det motsatte kjønn. Det er dyrt og ubehagelig og ender alltid i tragedie. Best å bare glemme det. 8 Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Skremmende hvor mye såkalt "forelskede" personer minner om dopmisbrukere. 3 Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Skremmende hvor mye såkalt "forelskede" personer minner om dopmisbrukere. Hvis jeg ikke tar feil er det jo det samme ruset du får 1 Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hei. Hvis du virkelig liker deg, så er det vel ikke noe annet å lure på enn at du ber henne ut. Hvis hun virkelig liker deg så takker hun ja til det tilbudet tenker jeg. Hvis ikke så er det kanskje noe du har missforstått. Vet ikke. Lykke til iallefall. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Drit og dra i hu dama det er den eneste fornuftige. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Som flere andre her har sagt; om du liker henne og hun liker deg er det best å drite i det. Hold deg unna, damen er gal! eller...? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hvorfor er hun gal egentlig? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Vi prøver så godt vi kan og snakke ham til fornuft men om det synker inn det spørs. Det som kommer til skje er at det er rosenrødt i noen uker, kanskje måneder til hu har blødd stakkaren tom for penger eller hva det er hu er ute etter. Så blir han dumpa til fordel for en med tjukkere lommebok. Så kommer han til å poste her inne en eller flere fortvilede poster over hvor miserabelt han har det og hvor mye han elsker henne og vil ha henne tilbake, og så kan vi si hva var det vi sa. 5 Lenke til kommentar
settings Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Hvorfor er hun gal egentlig? bare spørr klovner i kamp. til TS ikke ta alle her seriøse da internett er 90% troll men lykke til, be a på kno eller film. kanskje best på kino hvis det blir litt flaut og ha a med hjem ( ikke faen om noen dame får bli med hjem til mamma, jeg hadde dødd) "Vi svinger rundt med kølla, hey, Men er det klokt for en vakker dag må alle se kaninen sin bli kokt. For hun som var så snill og ga deg klapp og stryk. Hun var så glatt og myk, nå er hun gal og syk. Man sier man skal lære så lenge man lever. Så jeg lærte meg om hva dette harde livet krever. At du tar deg selv I vare, at du tar deg selv I akt, for med gærne troll og Kjerringer må du være på vakt! Regel 1: Hold deg unna alle damer som er sprø. 2: Røm unna før det er for seint og du må blø. 3: Ring kjappt til snuten, gå til innkjøp av kniv. 4: Bytt ut alle låser, start et nytt liv. 5: Slå av telefonen. 6: Steng deg sjæl inne 7: Aldri lukk opp døra hvis du trur det er en kvinne. Hun kan kanskje virke snill og være pen og slank og fin, Men tro meg på mitt ord, hun koker din kanin, hun koker din Kanin, hun koker din kanin, tro meg på mitt ord, hun koker din kanin! " Endret 13. januar 2012 av settings 4 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 ...men han sitter igjen med en del erfaringer som kan komme godt med seinere i livet...for eksempel om han noen gang skal gi råd til andre forelskede forumbrukere. 3 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Kyle, every boy pays for kisses. Do you know what I am saying? If you've got a girl, and she kisses you, sooner or later you're paying for it. You've gotta take her out to lunch, take her to a movie, and then spend time listenin' to all her stupid problems. Look, look at Stan right there. [Kyle turns to see Stan, who's listening to Wendy over at the merry-go-round] Why he's gotta sit there and listen to her stupid motherfuckin' problems 'cause she kisses him. If you ask me, that's a lot more than the five dollars my company charges. HF OP 5 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 LNF har helt rett. Er du kosesjuk så er eskorteservice veien og gå, der får du vite prisen på forhånd og det er ingen skjulte kostnader eller fare for traumer og seinskader. Hvis du vil så kan du sikkert slenge på 500kr for å få en krangel etterpå så det kjennes mer hjemmekoselig. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg skjønner nå at hun er gal eller hva jeg skal kalle det. Kvitt deg med kjerringa sier jeg! Det finnes så mange der ute i verden som nærmest venter på deg så livet er ikke til å kastes bort! Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Ikke dra på kino ihvertfall. Dere vil vel prate osv og det får man ikke gjort på kino. Dra heller hjem til en av dere, gå på resturant eller bowling! 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Bowling er en klassiker men det kommer jo an på dama. Hvis det er en leken dame så ta med henne på bowling men hvis det er en rolig dame så kan du jo gå på restaurant. DEt lønner seg kun å gå på kino hvis det er en kjedelig dame... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå