Olestokk Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Ok, greit å vite Er quad core dobbelt så rask som dualcore? EDIT: Sry, tolker posten over slik at den ikke er dobbelt så rask, men en del raskere. i de fleste spill vil ikke quad core gjøre noe forskjell, det er fordi konsollportede spill kun støtter to kjerner men hvis man for eksempel redigerer eller bruker programmer som kan bruke flere kjerner er det fint med quadcore 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Heller mot den beste utgaven av dell sin 14z. Avgjørende er om og hvor mye studentrabatt jeg kan få... håper jo på 15%... Lenke til kommentar
Itek Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Da er en ny pc bestilt Jeg gikk for en Dell 14z på 2.8GHz ,8gb ram 1gb skjermkort og 256gb ssd og 2kg for 9100,- med 15% studentrabatt Nå gjenstår betalingen, noen som har betalt hos Dell tidligere og vet at det er ok? Det virker ikke akkurat sikkert når jeg får et kontonr på epost fra Dell som skal overføres sammen med en kode... Endret 15. januar 2012 av Itek Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Da er en ny pc bestilt Jeg gikk for en Dell 14z på 2.8GHz ,8gb ram 1gb skjermkort og 256gb ssd og 2kg for 9100,- med 15% studentrabatt Nå gjenstår betalingen, noen som har betalt hos Dell tidligere og vet at det er ok? Det virker ikke akkurat sikkert når jeg får et kontonr på epost fra Dell som skal overføres sammen med en kode... Hej Itek, jag heter Emma och arbetar på Dell. När du väljer förskottsbetalning får du ett e-mail med våra bankuppgifter och ditt ordernummer, som ska anges som referens. Om du vill kan du sända mailet till mig först så bekräftar jag att det är korrekt och att allt är som det ska. Min e-mail är: [email protected] Med vänliga hälsningar, Emma Croona EMEA Social Media Outreach Professional Dell | Social Media & Communities Professional Twitter @DellLytter 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Det ser ut til at jeg har kommet et skritt videre. "2.Bestillingsbehandling Betalingen er til behandling." Ellers takk for hjelpen alle sammen!!! :thumbup: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå