Hanfrapubennedigata Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Når jeg installerte Battlefield 3 på PCen fikk jeg ingen feilmelding. Men når jeg skal starte spillet fra nettleseren starter game manager, men spillet starter aldri. Har sjekket PCen opp mot SystemRequirementsLab, og den skal klare å kjøre spillet med ganske god margin. Har søkt rundt å fant ut at det var en del problemer med skjermdriveren når man skulle spille Battlefield 3. Har prøvd både driveren som ble laget spesielt for demoen, og vanlig driveroppdatering uten hell. Noen som vet hva som er problemet? Har en Dell Studio 1749, ATI Mobility Radeon HD5650, Intel i5, 4GB RAM og Windows 7 64-bit Lenke til kommentar
Themainthing Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hvis du ikke har prøvd allerede så kan du jo reinstallere spillet.. kanskje det skjedde noe galt under installasjonen som du ikke la merke til!? Sørg også for at du har de nyeste oppdateringene til windows og lignende Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Har prøvd både reinstallering og reparere installeringen, uten hell.. Kjørte en Windows update igår, å det hjalp heller ikke Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Dette var vanlegare i betaen, men då fungerte det ofte å skru av all AV og køyre nettlesaren du har battlelog i pluss Origin som administrator. Sistnemnde er særleg aktuelt om du har installert Origin i Programfiler. Trur forresten ikkje du kjem til å få nokon optimal oppleving med det kortet, sjølv om spelet burde starte. Endret 14. januar 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Sjekk at nettleseren stoettes. Test med Internet Explorer om dette ikke er gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå