surfturf Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg fikk meg en T610 i blå i dag, men når jeg sammenlikner displayet på den blå med displayet på aluminium varianten, ser displayet på den blå dårligere ut! Det går jo en slags "fra lyst til mørkt" effekt på bakgrunnen i "classic" themet, ja dere skjønner sant? at det ikke bare er èn fargenyanse hele veien. På min T610, så går disse nyansene litt "hakkete", ikke like smooth som på alu-varianten.. akkurat som om man kan se svake "streker" i bakgrunnen. Er det noen som har opplevd liknende?? Eller i det hele tatt forskjeller fra displayet på de blå og displayet på de med aluminium?? Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 skal da ikke være det da... Kanskje det er noe med DIN t610, who knows? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 man kan aldri klage for mye til butikker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Har dere samme firmware? ( > * << * < * (med joystick) for å sjekke) Kan hende det er derfor det ser annerledes ut. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Fargen på telefonen har selvsasgt ingenting og si, men jeg har forstått at SE har byttet LCD på de nyere versjonene av T610. Da jeg for 2 uker siden byttet inn min T610 for å skifte display fikk jeg også en anderledes skjerm en den forje. Stemmer det at din også på en måte virker litt lysere og blassere og bittelitt bedre i sollys? Det hjelper å still på kontrasten, da vil disse "strekene" forsvinne (jobb litt med å finne det som er best). (Se også 2. innlegg på denne siden) Edit: link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå