Gå til innhold

[Løst] Problemer med avspilling av videoer på youtube.

Creaxz

Anbefalte innlegg

God fredag godtfolk.

Den siste tiden har youtube begynt å fungere dårligere og dårligere, og jeg sliter med et par problemer som tydeligvis ikke mange andre rammes av.

Det som ergrer meg mest er det at jeg ikke har mulighet til å spille av videoer i stort vindu(den størrelsen videoavspillingsvinduet endres til når du velger å spille av filmer i 480p eller høyere). Det skjer ingenting når jeg trykker på knappen til venstre for "fullskjerms-knappen", og jeg tvinges til å se videoer enten i veldig lite format, eller i fullskjerm. Har forhørt meg litt rundt om på nettet, men har ikke funnet frem til noen andre som sliter med det samme.

Av og til hender det også at filmen fortsetter å buffre gjennom hele filmen (selv om den spilles av), og det blir umulig å pause filmen, uten å måtte switche mellom ulike kvalitetsinnstillinger. Heller ikke dette har jeg funnet noen løsning på.

Noen som har noen aning om hva dette kan skyldes? Jeg bruker forøvrig nyeste versjon av Firefox, og har testet å slå av alle utvidelser. Jeg har ikke problemene i IE.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...