Gå til innhold

Klage på reklame. telenors superbrevbånd.

Anbefalte innlegg

hei, jeg byner og gå greit lei av telenoreklama som reklamerer med "hastigheten du trenger"

kan jeg klage på denna?

i og med at de lover noe de ikke kan holde, det står ingenting om begrensninger på plasser i reklama.

de leverer faenma bare værste brevbondet sitt her, og ikke engang det oppfyller linja.

så hvordan er reglene og sånt?

har greit lyst til og se reklamefolk og telenorfolk brenne i he......

edit. jeg traff riktig katogori? hvis ikke bare flytt meg.

Endret av settings
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Begrensninger knyttet til bosted er relativt kjent, omtrent som at en bensinbil må ha bensin for å kunne brukes. "Hastigheten du trenger" gir inntrykk av at de kan levere uendelig raskt nett slik at nedlasting av filmer er ferdig på millisekundet. Regner med de har sitt på det tørre og skriver med små skrift at lokale variasjoner kan forekomme elller at gjelder kun der vi kan levere den hastigheten osv

Lenke til kommentar

Telenorsuperbredbåndet jeg fikk installert for en stund siden fungerer mye mer likt begynnelsen av reklamen enn slutten av det, for å si det sånn. Det vil si litt i rykk og napp, og at hastigheten varierer mellom 1 og 20mbs.

Så reklamen er absolutt villedende. Men om du har noe lovfestet krav på å få stoppet reklamen tviler jeg vel egentlig på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...