Gå til innhold

Hvilken av disse to mobilene skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha min første touchtelefon, og med kontantkort, og står mellom disse to, Sony Ericsson Xperia X8 til 599 kr, og Htc Explorer til 1599 kr.

http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobil-uten-abonnement/E15IWHITE/sony-ericsson-xperia-x8

http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobil-uten-abonnement/HTCEXPLORERBK/htc-explorer-sort

Hvilken av disse to er det beste kjøpet, og hva er forskjellene på disse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En venn har X8, ikke noe god telefon. X8 har en veldig gammel android-versjon mens Explorer har nest nyeste. Ingen av mobilene vil kunne spille spill uten å lagge litt.

Vil det bli veldig irriterende å spille, eller går det helt greit? Har egentlig ikke tenke å spille så mye.

Og hvordan er de å være på nett med? Er det noen forskjeller på de der?

Lenke til kommentar

En venn har X8, ikke noe god telefon. X8 har en veldig gammel android-versjon mens Explorer har nest nyeste. Ingen av mobilene vil kunne spille spill uten å lagge litt.

Vil det bli veldig irriterende å spille, eller går det helt greit? Har egentlig ikke tenke å spille så mye.

Og hvordan er de å være på nett med? Er det noen forskjeller på de der?

På min venns X8 lagger Angry Birds. Ganske mye også, explorer har omtrent samme prosessor så spilling vil ikke bli noe forskjellig.

Å vere på nett fungerer greit, X8 har større skjerm så den vil nok vere bedre til å surfe. En annen venn har Wildfire S og den har like stor skjerm som Explorer men han ser ikke ut til å ha problemer med den. For en manns hånd kan den bli ganske liten men om du er rundt 15 slik som meg går det ganske bra.

Jeg vil også rette opp noe jeg skrev i første post. X8 er ikke dårlig, fungerer fint til sms og slike ting. Ikke så kjapp men klarer seg på det meste unntatt spill. Den klarer noen spill, enkle spill men ingen litt tyngre spill.

Endret av Hunterra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...