K.B.E Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg skal til New York om litt under to måneder:D Gleder meg! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Du må fortelle litt om turen når du kommer tilbake. Skal selv til de trakter i 2013, skal se WrestleMania i nabobyen NJ. Vet det er over et år til enda før jeg sitter på flyet over dammen. Men jeg liker å være godt forberedt, høre andres erfaringer. På forhånd takk og en riktig god tur. Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Takk skal dere ha:) Reiser neste tirsdag. Skal fortelle fra turen. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg er i New York og skal reise hjem i dag (dessverre), men det har vært en herlig tur. Husk å besøke Central Park, New York Public Library (det er der de søker dekning i "The Day After Tomorrow"), Rockefeller Center, Ground Zero, Empire State Building og masse mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå