Torhild Jansen Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Lille blå Beskrivelse: ................................. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hmm. Flott positur på meisen, men når jeg kikker på lukkertiden så lurer jeg på om du har eksponert håndholdt? Har også en anelse av at du har skiftet bakgrunn? Tips: På fuglefoto bruker jeg blender 8 og stativ som støtte. Iso 800 er i drøyeste laget når du går tett på med Canon ( Min erfaring). Når det er sagt, så er det bare å stå på videre Torhild. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Du verden, her ble det mange rare tegn?? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Hmm. Flott positur pÃ¥ meisen, men nÃ¥r jeg kikker pÃ¥ lukkertiden sÃ¥ lurer jeg pÃ¥ om du har eksponert hÃ¥ndholdt? Har ogsÃ¥ en anelse av at du har skiftet bakgrunn? Tips: PÃ¥ fuglefoto bruker jeg blender 8 og stativ som støtte. Iso 800 er i drøyeste laget nÃ¥r du gÃ¥r tett pÃ¥ med Canon ( Min erfaring). NÃ¥r det er sagt, sÃ¥ er det bare Ã¥ stÃ¥ pÃ¥ videre Torhild. Takker for kommentaren - ja det er tatt håndholdt, gjennom vinduet, så kvaliteten er deretter.... Det beste ved bilde er vel posituren på modellen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg