de123456789 Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg er veldig glad i å bruke armbånd. Har bestilt en del fra asos.com, men jeg synes ikke de har så veldig mye kult. Er derfor på utkikk etter andre nettsider som selger armbånd. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 Kan du ikke bare lage selv? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 Kjøp perler fra Ebay og lag selv. Det er det billigste. Ellers kan du jo kjøpe av folk på styleforum.net eller her. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg er alt for sløv til å lage armbånd selv dessverre. Virker som jeg bare får følge med på asos =) Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 http://www.store-laf.org/wristbands.html Lenke til kommentar
Simvik91 Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Hvor mange pleier dere bruke? Pleier dere kombinere med klokke? Hvor mange pleier dere bruke? Pleier dere kombinere med klokke? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Det tar max. 5 min (og da tar en det helt rolig) å lage et armbånd og koster så og si ingenting om man bestiller det man trenger på eBay. Vil nå si det er en ganske god deal. Pleier å lage et par-tre armbånd om en søndag blir litt kjedelig. Har kjøpt (hovedsakelig på eBay) og bygget opp et lite "lager" med det jeg trenger, så kan lett lage til meg selv og venner. Perler, elastisk snøre og lim er det eneste som trengs for å lage et perlearmbånd, og bolo, noen metalldeler og en tang er det som trengs for å lage et armbånd av flettet lær. Bruker akkurat så mange jeg føler for, innenfor visse grenser. Det kommer også an på hvor stort hvert armbånd er, men som regel er de små nok til at jeg kan finne på å slenge på en del om jeg en dag føler for å gjøre det. Har alltid klokke på, og ser ikke hvorfor armbånd ikke skal kunne kombineres med klokke. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Hvor mange pleier dere bruke? Pleier dere kombinere med klokke? Ikke så nøye det vel, lag deg din egen "stil" Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Det tar max. 5 min (og da tar en det helt rolig) å lage et armbånd og koster så og si ingenting om man bestiller det man trenger på eBay. Vil nå si det er en ganske god deal. Pleier å lage et par-tre armbånd om en søndag blir litt kjedelig. Har kjøpt (hovedsakelig på eBay) og bygget opp et lite "lager" med det jeg trenger, så kan lett lage til meg selv og venner. Perler, elastisk snøre og lim er det eneste som trengs for å lage et perlearmbånd, og bolo, noen metalldeler og en tang er det som trengs for å lage et armbånd av flettet lær. Bruker akkurat så mange jeg føler for, innenfor visse grenser. Det kommer også an på hvor stort hvert armbånd er, men som regel er de små nok til at jeg kan finne på å slenge på en del om jeg en dag føler for å gjøre det. Har alltid klokke på, og ser ikke hvorfor armbånd ikke skal kunne kombineres med klokke. Har du noen gode selgere/butikker på ebay å anbefale som selger ting man trenger, eller bare søker du og kjøper det du finner? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 I starten søkte jeg opp spesifikke ting jeg skulle ha, men fant etterhvert selgere jeg nå går til om jeg trenger noe. To eksempler er Sanctuary Beads og G-Beads. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Det tar max. 5 min (og da tar en det helt rolig) å lage et armbånd og koster så og si ingenting om man bestiller det man trenger på eBay. Vil nå si det er en ganske god deal. Pleier å lage et par-tre armbånd om en søndag blir litt kjedelig. Har kjøpt (hovedsakelig på eBay) og bygget opp et lite "lager" med det jeg trenger, så kan lett lage til meg selv og venner. Perler, elastisk snøre og lim er det eneste som trengs for å lage et perlearmbånd, og bolo, noen metalldeler og en tang er det som trengs for å lage et armbånd av flettet lær. Bruker akkurat så mange jeg føler for, innenfor visse grenser. Det kommer også an på hvor stort hvert armbånd er, men som regel er de små nok til at jeg kan finne på å slenge på en del om jeg en dag føler for å gjøre det. Har alltid klokke på, og ser ikke hvorfor armbånd ikke skal kunne kombineres med klokke. Du trenger for så vidt bare elastisk tråd og perler, jeg har aldri brukt lim i hvert fall. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 I teorien, ja, men jeg er tilhenger av å bruke en liten dæsj lim på knuten for ekstra sikkerhet. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) ....eller her. Vet du om andre? Happybeads sender ikke til Norge. Fraktmetoden du valde är inte längre tillgänglig. Var god välj en annan fraktmetod. Tyvärr, vi kan inte leverera till Norway Endret 26. januar 2012 av bjorshol Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Kan mange, men kommer ikke på noen nå. Denne selgeren har noen ganger noe nice. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Armbånd er ikke spesielt mandig. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Deg om det. Pumping og tan er heller ikke særlig mandig, btw. Endret 27. januar 2012 av Lapo 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Deg om det. Pumping og tan er heller ikke særlig mandig, btw. Vennligst. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Gotta stay fresh to death. 1 Lenke til kommentar
HowT Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Hvilke sjapper i oslo burde jeg stikke i for å finne armbånd som f.eks dette? http://www.asos.com/Jack-Jones-Intelligence/Jack-Jones-Intelligence-Andy-Leather-Cuff/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1853009&cid=8199&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Tan Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Ikke Jack & Jones i hvert fall, siden det er der de er fra. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå