wasco Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Vinterlys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Liker grønnfargen i vannet godt, mye detaljer på steinene i forgrunnen og sola som lyser opp sjøsprøyten. Lukkertida slører denne en anelse som jeg synes passer bra. God helg. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Glad jeg kjøpt i Spyder3 pro,for her kom fargene bedre frem ja.Krystallklart i flott lys;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Friskt og flott, med solstreif som gir fargeglød. Lenke til kommentar
knuto2 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Dette var bare nydelig. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Kjemeflott utsnitt . Den grønne bølga er selvfølgelig prikken over i`en. Fin-fin struktur i berget. Vakkert! Kan ane at du har lysnet en god del her og der i noen steinpartier, men det er bare småpirk. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Flott dette, særlig øverste halvdel av bildet! Noe med "patinaen" i de steinene, særlig i nederste havldel som jeg ikke skjønner helt! Sjødelene i bildet står til meget bra pluss! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Liker grønnfargen i vannet godt, mye detaljer på steinene i forgrunnen og sola som lyser opp sjøsprøyten. Lukkertida slører denne en anelse som jeg synes passer bra. God helg. Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Glad jeg kjøpt i Spyder3 pro,for her kom fargene bedre frem ja.Krystallklart i flott lys;) Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Friskt og flott, med solstreif som gir fargeglød. Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Dette var bare nydelig. Tusen takk Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Kjemeflott utsnitt . Den grønne bølga er selvfølgelig prikken over i`en. Fin-fin struktur i berget. Vakkert!Kan ane at du har lysnet en god del her og der i noen steinpartier, men det er bare smÃ¥pirk. Jeg elsker småpirk - så det setter jeg pris på Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Flott dette, særlig øverste halvdel av bildet! Noe med "patinaen" i de steinene, særlig i nederste havldel som jeg ikke skjønner helt! Sjødelene i bildet stÃ¥r til meget bra pluss! Takk for kommentar både på det du likte og det du ikke var så fornøyd med Lenke til kommentar
Siv Olsen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Dette var vakkert!!! Nydelig lys som skinner gjennom den grønne bølgen Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Slett ikke lett å komme med noen fyldige begrunnede meninger om bildet, eller noen konstruktiv kritikk når det holder en så høy standard som dette. Synes det kort sagt er meget fint og severdig. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Flott av havet dette og fint fanget lys i bølgen, flott sett. Lenke til kommentar
Redbullet Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 et av de beste bildene jeg har sett her inne,lyset var ubeskrivelig bra,ja dette likte jeg Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 trippeltoulopp el hva det heter,dette var magisk fantastisk,for et nydelig bilde,for et vakkert lys og igjen må jeg bare si dy er en tryllemester...fantastisk jobbet..1000 smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg