Joachim_F Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Denne uken får vi blant annet et gjensyn med klassiske Choplifter. Les hele saken Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Har man aldri spilt Superfrog, så kjøp det nå. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Den høna der ligna på spots fra Super ted tegnefilmene Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Black Market er ikke gratis, demoen varer til level 18, men etter det koster det 14.99 USD for full versjon. Ble veldig skuffet når jeg kom til level 18 ettersom det ikke står noen sted på siden at dette spillet koster penger. Synes også prisen var temmelig stiv for et lite spill som dette. Jeg likte spillet godt, men velger å ikke kjøpe det av prinsipp ettersom de lurte meg til å tro det var gratis før jeg prøvde det. 1 Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Black Market er ikke gratis, demoen varer til level 18, men etter det koster det 14.99 USD for full versjon. Ble veldig skuffet når jeg kom til level 18 ettersom det ikke står noen sted på siden at dette spillet koster penger. Synes også prisen var temmelig stiv for et lite spill som dette. Jeg likte spillet godt, men velger å ikke kjøpe det av prinsipp ettersom de lurte meg til å tro det var gratis før jeg prøvde det. Oi. Jeg trodde også det var gratis. Skal gjøre endringer i artikkelen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå