klomp1 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hei Finnes det en annen måte enn "brute force" for å komme seg inn i en .zip fil? Jeg husker ikke det for***** passordet.. Det er over 9 i lengde, og innholder tall og store og småbokstaver (det har jeg alltid). Så det tar helt latterlig lang tid med brute force. Bruker dette programmet atm: Advanced Archive Password Recovery ETA er over 30 dager nå, på 9 i lengde.. Passordet må jo være laget i filen på en slags måte? Er det virkelig ingen annen måte å komme seg inn? =) Lenke til kommentar
Anon123 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 slå til pc'n funker hver gang! 2 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Det er nok en grunn til at zip-fila er passordbeskytta. Husker en gang for lenge siden da hadde jeg lasta ned et skikkelig kvalmt bilde fra nettet. Så jeg fant ut at jeg skulle pakke bildet i en zip-fil og sette passord på denne. Noen år senere så hadde jeg glemt passordet, men det var nok egentlig like bra. Så det kan hende du bare skal være glad for at du ikke får åpnet fila Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Kjøp mer minne. så det er minnet som avgjør hvor lang tid det tar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå