GrandMa Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Har ikke fått spilt mot Matino enda. Går det greit så lenge vi får spilt så fort som mulig? (Hvis du ser dette Matino; jeg kan spille store deler av alle dagene denne uken. Bare si ett tidspunkt som passer) Jeg sliter litt med å få tak i han. Noen som kan overbringe beskjeden til han? Snakka for ei lita stund sidan med han på SC2, han lurte på om klokka 8 i morgon (tysdag) passa bra? Høres fint ut! EDIT: Passer visst ikke så godt allikevel. :/ Kan du spørre om vi kan ta det mellom klokka 11.00 og 18.00? Er litt vanskelig når han ikke har forumkonto. Endret 13. februar 2012 av GrandMa Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Så jeg skal spille runde 1 og runde 2 i løpet av uka, er det planen? Hvis noen skal bort en uke, er det greit å spille kampenen for tidlig? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Skal du reise vekk foreslår jeg at du spiller kampene uken før i stedet for uken etter. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Så jeg skal spille runde 1 og runde 2 i løpet av uka, er det planen? Hvis noen skal bort en uke, er det greit å spille kampenen for tidlig? Ja og ja Skal du reise vekk foreslår jeg at du spiller kampene uken før i stedet for uken etter. Ja, det beste hadde vore å prøvd å få det til dersom det er mogleg. Endret 13. februar 2012 av Bikkebakke Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Har ikke fått spilt mot Matino enda. Går det greit så lenge vi får spilt så fort som mulig? (Hvis du ser dette Matino; jeg kan spille store deler av alle dagene denne uken. Bare si ett tidspunkt som passer) Jeg sliter litt med å få tak i han. Noen som kan overbringe beskjeden til han? Snakka for ei lita stund sidan med han på SC2, han lurte på om klokka 8 i morgon (tysdag) passa bra? Kan du spørre han om han kan spille tidligere i morra? Hele dagen før klokka 18 egentlig. Evt: Etter klokka 20 på onsdag. Endret 13. februar 2012 av GrandMa Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Sarsi spille i kveld? Lenke til kommentar
Fenrisulvr Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 La til en tabell for "Generell Tilgjengelighet" i 2. divisjon sitt regneark om det er greit. Tenkte at det kan være lurt siden det blir lettere for folk å planlegge kamper. Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg er klar til å spille mot alle som skal spille mot meg i dag og i morgen. Bare å sende meg meldig her inne, så kan vi avtale et godt tidspunkt, eller så er jeg stort sett pålogget på bnet. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg er klar til å spille mot alle som skal spille mot meg i dag og i morgen. Bare å sende meg meldig her inne, så kan vi avtale et godt tidspunkt, eller så er jeg stort sett pålogget på bnet. Passar bra for meg òg i kveld. Skal me seie klokka 20.00? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hoi! Kan norn som er inne i SC2 si til Matino at jeg kommer så fort jeg kan. Pcen min har bestemt seg for å oppdatere og det tok litt lenger tid en jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Hoi! Kan norn som er inne i SC2 si til Matino at jeg kommer så fort jeg kan. Pcen min har bestemt seg for å oppdatere og det tok litt lenger tid en jeg hadde trodd. Done Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Takk! Pcen har fanken meg brukt 30 min nå, men nå er den helt i sluttfasen. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Da er meg og Matino ferdig forresten. Meget spennende series! Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Grandma, ZeroxK, tid til å spille i morra? Eller passer helgen best? Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Hadde vært kjekt om vi kunne tatt kampen vår i morgen, aebriol. Og Zeroxk. Endret 15. februar 2012 av sarsi9 Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 sch0n og Envy har kommet igang med castingen av DSL Vår 2012, i en av de har vi vært så heldig å få med oss aluxez som gjestecaster. Sjekk dem gjerne ut, og kom med feedback hvis dere vil. En follow hadde vært kult, men der skal jeg ikke mase. Uansett, sinnsykt kult med startskuddet i prestisjeturneringen DSL. Bergenserduoen er giret. DSL 2012 - Divisjon 1: Aluxez vs. Sarsi (Round 2) DSL 2012 - Divisjon 1: Sarsi vs. miScythe (Round 1) Til Knotman: Jeg kan spille denne uken på følgende tidspunkt: Fredag etter klokken 11. Lørdag etter klokken 10. Søndag nokså seint, noe usikker på den. Håper noe lar seg gjøre, ihvertfall =) Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Grandma, ZeroxK, tid til å spille i morra? Eller passer helgen best? Jeg er klar. Hva med klokka 8? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå