Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 League

Anbefalte innlegg

Har ikke fått spilt mot Matino enda. Går det greit så lenge vi får spilt så fort som mulig? (Hvis du ser dette Matino; jeg kan spille store deler av alle dagene denne uken. Bare si ett tidspunkt som passer)

Jeg sliter litt med å få tak i han. Noen som kan overbringe beskjeden til han? :)

Snakka for ei lita stund sidan med han på SC2, han lurte på om klokka 8 i morgon (tysdag) passa bra?

Høres fint ut! :)

EDIT: Passer visst ikke så godt allikevel. :/ Kan du spørre om vi kan ta det mellom klokka 11.00 og 18.00? Er litt vanskelig når han ikke har forumkonto. :(

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så jeg skal spille runde 1 og runde 2 i løpet av uka, er det planen?

Hvis noen skal bort en uke, er det greit å spille kampenen for tidlig?

Ja og ja ;)

Skal du reise vekk foreslår jeg at du spiller kampene uken før i stedet for uken etter.

Ja, det beste hadde vore å prøvd å få det til dersom det er mogleg.

Endret av Bikkebakke
Lenke til kommentar

Har ikke fått spilt mot Matino enda. Går det greit så lenge vi får spilt så fort som mulig? (Hvis du ser dette Matino; jeg kan spille store deler av alle dagene denne uken. Bare si ett tidspunkt som passer)

Jeg sliter litt med å få tak i han. Noen som kan overbringe beskjeden til han? :)

Snakka for ei lita stund sidan med han på SC2, han lurte på om klokka 8 i morgon (tysdag) passa bra?

Kan du spørre han om han kan spille tidligere i morra? Hele dagen før klokka 18 egentlig.

Evt: Etter klokka 20 på onsdag.

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar

sch0n og Envy har kommet igang med castingen av DSL Vår 2012, i en av de har vi vært så heldig å få med oss aluxez som gjestecaster. Sjekk dem gjerne ut, og kom med feedback hvis dere vil. En follow hadde vært kult, men der skal jeg ikke mase.

Uansett, sinnsykt kult med startskuddet i prestisjeturneringen DSL. :D Bergenserduoen er giret.

DSL 2012 - Divisjon 1: Aluxez vs. Sarsi (Round 2)

DSL 2012 - Divisjon 1: Sarsi vs. miScythe (Round 1)

Til Knotman: Jeg kan spille denne uken på følgende tidspunkt:

Fredag etter klokken 11.

Lørdag etter klokken 10.

Søndag nokså seint, noe usikker på den. :(

Håper noe lar seg gjøre, ihvertfall =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...