sureup Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Tror Fenris må lære seg litt muta controll fixed (dere fikk ikke se det store baneling attacket på entombed der han 100% burde vunnet, men bare lot masse banelings stå og ikke gjøre noe) Endret 11. februar 2012 av sureup Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Men bare det å ikke ha ofret å mange mutas gang på gang hadde fint vært nok til å vinne første kampen Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Sitter i SC2 kanalen nå, hvis du ikke kan idag så la oss avtale en tid imorra. Jeg er ledig fra og med 16:00 Har heile morgondagen ganske ledig, så me skal nok ordne den kampen i morgon er på ifrå klokka 12.00 regnar eg med, så det er berre til å kontakte meg på anten SC2 eller her på diskusjon.no for å få tak i meg. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Siste mulighet til å spille i kveld da av gruppespillkampene. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Då er det daudt løp mellom EGMoFFe, miSiic og Rebba i gruppe Alpha. Dei endte opp med lik poengsum og når ein ser på innbyrdes oppgjer har dei slege kvarandre. Det må dermed bli ein ny runde mellom dei tre. Hadde vore best om dei kunne spelt så fort som mogleg, kanskje funnet ein dag der dei berre hadde spelt alle kampane sine då? Lenke til kommentar
Rebba Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Då er det daudt løp mellom EGMoFFe, miSiic og Rebba i gruppe Alpha. Dei endte opp med lik poengsum og når ein ser på innbyrdes oppgjer har dei slege kvarandre. Det må dermed bli ein ny runde mellom dei tre. Hadde vore best om dei kunne spelt så fort som mogleg, kanskje funnet ein dag der dei berre hadde spelt alle kampane sine då? Saks papir stein. XD For meg hadde det passet å vente noen dager med å ta de kampene. Har store smerteproblemer som merkes når jeg spiller:P hvor langt er det mulig å vente med kampene? Endret 12. februar 2012 av Rebba Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 DSL 2011 - Qualifier: Urburk vs. Matino (Round 3) Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Då er det daudt løp mellom EGMoFFe, miSiic og Rebba i gruppe Alpha. Dei endte opp med lik poengsum og når ein ser på innbyrdes oppgjer har dei slege kvarandre. Det må dermed bli ein ny runde mellom dei tre. Hadde vore best om dei kunne spelt så fort som mogleg, kanskje funnet ein dag der dei berre hadde spelt alle kampane sine då? Saks papir stein. XD For meg hadde det passet å vente noen dager med å ta de kampene. Har store smerteproblemer som merkes når jeg spiller:P hvor langt er det mulig å vente med kampene? jeg vil også spille disse kampene, men er borte 1 uke til Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Det me kunne ha gjort var å klargjort ligaene og berre byrja uten dei som må spele oppatt, så kunne dei prøvd å spele seg innatt dei neste vekene. Det blir jo alltid ei eller anna veke dei får tid til å spele ein ekstra kamp. Eller kva seier de andre? Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 høres fint ut for min del! jeg skal klare å ta igjen tapt tid Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Har ikke fått spilt mot Matino enda. Går det greit så lenge vi får spilt så fort som mulig? (Hvis du ser dette Matino; jeg kan spille store deler av alle dagene denne uken. Bare si ett tidspunkt som passer) Jeg sliter litt med å få tak i han. Noen som kan overbringe beskjeden til han? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Har ikke fått spilt mot Matino enda. Går det greit så lenge vi får spilt så fort som mulig? (Hvis du ser dette Matino; jeg kan spille store deler av alle dagene denne uken. Bare si ett tidspunkt som passer) Jeg sliter litt med å få tak i han. Noen som kan overbringe beskjeden til han? Snakka for ei lita stund sidan med han på SC2, han lurte på om klokka 8 i morgon (tysdag) passa bra? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Etter min mening bør spillere som ikke spiller kampen innen fristen få en advarsel etter advarsel få tap i hver kamp de ikke rekker å spille. Vi har spilt i èn uke og folk er allerede på etterskudd. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Aluxez kommer med vise ord, jeg vil fortsette med ligaen Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Er ganske gira på å ha framgang i ligaen eg òg, er litt seigt å måtte vente på andre held ligaen tilbake. I dette tilfelle meinar eg at me held fram med ligaen, og så får Rebba, miSiic og EGMoFFe hente seg tilbake etterkvart. Er òg einig med eit advarselsystem, men kanskje ikkje så strengt? kanskje 2 advarslar? Driv forøvrig på med å lage opp tabellar og oversikt over kampar. Så følg med for oppdateringar! Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Ja, inaktivitet er nødt å slås ned på, dessverre. En three-way tie kan man ikke forutse, så det får de involverte finne snarest mulig ut av. =) Kjekt med litt intense grupper også! Men bare gi en lyd om du trenger en hjelpende hånd Bikkebakke. Angående folk som ikke er tilgjengelige. De må gjøre seg tilgjengelig, det kan ikke være sånn at noen må sitte og vente i håp om at noen dukker opp. Har ikke skjedd mot meg altså, men har registrert noe lignende. Spesielt vanskelig blir det for folk som er med via kompiser. =) Internett kan utnyttes til å gjøre avtaler vha. PM's, email etc. =) Endret 13. februar 2012 av sch0n Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Ja, inaktivitet er nødt å slås ned på, dessverre. En three-way tie kan man ikke forutse, så det får de involverte finne snarest mulig ut av. =) Kjekt med litt intense grupper også! Men bare gi en lyd om du trenger en hjelpende hånd Bikkebakke. Angående folk som ikke er tilgjengelige. De må gjøre seg tilgjengelig, det kan ikke være sånn at noen må sitte og vente i håp om at noen dukker opp. Har ikke skjedd mot meg altså, men har registrert noe lignende. Spesielt vanskelig blir det for folk som er med via kompiser. =) Internett kan utnyttes til å gjøre avtaler vha. PM's, email etc. =) Mange gode poeng her, sch0n - og takk som spør! Du har no allereie hjulpet til stort både med tabellar og casting frå før av òg. Då har eg oppdatert google docs dokumentet - ein kan no heilt nede til venstre på sida finne fleire sheets der ein finn både 1. divisjon og 2. divisjon, der tabellar og kampoppsett står for dei gjeldande divisjonane. På desse arka må ein ikkje skrive direkte i tabellen, eg har ført inn kodar slik at alt ein treng å gjere er å oppdatere resultata i resultatkartet så blir tabellen oppdatert automatisk. Her er linkane til 1. divisjon og 2. divisjon (kvalikken er framleis å finne på same dokumentet). PS: i 2. divisjon står det ikkje kva map ein skal starte serien med, det er fordi den spelaren som er skriven fyrst på resultatkartet skal velgje kva fyrstemap ein skal spele. PPS: om de ser noko som ikkje stemmer med oppsettet, vennligst gjev beskjed slik at eg kan forsøke å fikse det så raskt som mogleg. Fyr laus med spørsmål om de har deg òg. Endret 13. februar 2012 av Bikkebakke Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Vinterferien kommer opp nå, og jeg kommer til å bli borte fra fredag til søndag(uka etter) uten mulighet til å få spilt kampene mine. Er det muligheter for at jeg kan ta de igjen uka etter ferien? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Ånei! Neste gang må jeg bli med! Håper det ikke er altfor lenge til ny runde Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Dæven døtte, vaskebøtte; flott oppsett =) Joda, vi DSL overstyrer nok ikke vinterferien før vi har gått profesjonelt, så det blir nok ingen problem sarsi. Hehe, ja det gjelder å følge med Dux Får se hva vi blir enige etter en revideringsprosess i pausen BTW, Knoten, eg kommer til å herje med deg i første runde Endret 13. februar 2012 av sch0n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå