sch0n Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Vanskelig å si, men den tar nok ihvertfall to, kanskje tre måneder Så får vi se hvor lang pausen blir og, sikkert ikke så lang hvis det blir en suksess, regner jeg med. Right back at you, Knut Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hvordan føler du deg mot Zerg? Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hahahaha, det er ikke en spesielt heldig match-up for min del, men det begynner å komme seg sakte, men sikkert. Er mye spennende i Terran-arsenalet vet du! Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Legger til Vodsa i 1. posten Endret 6. februar 2012 av Bikkebakke 1 Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Alt i alt kommer nok en sesong til å vare i ca 7 uker med dette oppsettet, om man legger seg på en standard om 2 kamper i uken. Skal innrømme at det var litt mer enn hva jeg hadde trodd Kanskje det er noe vi kan gjøre for å redusere tiden det tar? Endret 6. februar 2012 av aluxez Lenke til kommentar
sureup Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Hvor lenge er det beregnet at en sesong skal vare? Er keen på å bli med i neste sesong, var visst for sent ute til denne. Du kunne jo sikkert blitt med da dette bare er kvalifisering. De som er sene kan jo bare bli plassert i div 2? Uansett så er det sikkert noen som dropper ut som du kan ta plassen til. Endret 7. februar 2012 av sureup Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Er i utlandet til slutten av juni uansett, så det får bli senere. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Knotman, Sure, Schon - jeg er på nå og ett par timer framover hvis noen av dere kan spille. Kan ikke love hvor seint det blir Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Er i channel DSL, for videre avtale, aebriol Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Ferdigspilt vår tror jeg. Endret 7. februar 2012 av aebriol Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Da var min gruppe ferdigspilt, og meg og Knotman må ta den tunge veien, mens Sure og aebriol gjorde kort prosess med oss begge og kan stråle i 1. div! Ellers har jeg, Envy (og aluxez i et game) castet litt i kveld. Her er VoDsa: DSL 2011 - Qualifier: Knotman - aebriol (Round 1) DSL 2011 - Qualifier: Knotman - Sure (Round 2) Hmm... trodde jeg fjernet overlay etter hvert. Fucked bindings, så denne ble korrupt, gitt! DSL 2011 - Qualifier: miSiic vs. aluxez (Round 3)... og her kommer bildet opp litt uti streamen Endret 7. februar 2012 av sch0n 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Tør ikke å se på mine games... Joda. Klatret seg opp til toppen av silver ja Lærer en del av å se på det her... Hitte et timing ja, jeg spilte temmelig useriøst og på måfå, timings er ikke noe jeg kan akkurat. Joda, fin baneling timing, jeg fikk meg en god latter der! Endret 7. februar 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Hehe, ja nå skal ikke jeg skryte på meg kunnskaper heller da, og jeg kjenner meg godt igjen i det du sier! Det skal sies at vi har heller lite peiling på zerg, også =) Ihvertfall eg! "É dette en six-pool?" Et stolt øyeblikk for oss! Endret 7. februar 2012 av sch0n 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Ser frem til så slå deg senere! Satt og skalv under game 1 i stad, noe som skjer titt og ofte når jeg spiller Starcraft, henda mine var ikke akkurat med dem heller :!: Og hva er greia med at alle forumcasters har dialekt? Freakforum turneringa óg Endret 7. februar 2012 av Knut Knudsen 1 Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hehe, ja nå skal ikke jeg skryte på meg kunnskaper heller da, og jeg kjenner meg godt igjen i det du sier! Det skal sies at vi har heller lite peiling på zerg, også =) Ihvertfall eg! "É dette en six-pool?" Et stolt øyeblikk for oss! Jeg måtte le når jeg hørte "han har glemt å bygge en drone, kanskje han ser det på mineralcounten etter hvert" Lenke til kommentar
sureup Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Og hva er greia med at alle forumcasters har dialekt? Freakforum turneringa óg Beklager men jeg snakker rent norsk (Oslosk) Anyways da er alle mine games ferdige og resultatene er putta inni google doc'en. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Så gjennom castene nå og bra jobba de som casta! FYI angående kampene mot knotman så klarte jeg første game å sende alle probene på en mineral så mista masse miningtime, derfor sa jeg ".. jeg er noob", bare for å oppklare det (det var ikkenoe feil med muren) Andre gamet så var pylonen feilplassert så jeg fikk ikke satt ned gateway, og derfor ble warp tech uberlate, men det gikk så vidt. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Zeroxk og Layzer - når kan de spele? Veit ikkje om Layzer er på forumet, så om nokon har andre måtar å få tak i han på, kan de seie ifrå at eg lurar på når han har tid? Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Då blir det casting straks http://www.twitch.tv/sch0n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå