aluxez Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg har en venn som gjerne vil være med. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Flott! For meg er det iallefall greit at han berre tek over plassen til Tretsy i gruppe D. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Ja tror det er det beste for alle jeg. Lenke til kommentar
Urburk Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) jeg tar gjerne plassen! jeg er da vennen til Alux. Nick: Urburk Char code: 444 Endret 6. februar 2012 av Urburk Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Då seier me det. Supert at me fekk ein erstattar såpass raskt. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Da skal vi streame Aluxez vs Rebba @ www.twitch.tv/sureup Lenke til kommentar
sureup Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Nå blir det miScythe vs Fenrisulvr www.twitch.tv/sureup Lenke til kommentar
sureup Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Nå blir det Sarsi vs Matino www.twitch.tv/sureup Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Spør Matino om han vil spille mot meg etter denne kampen. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Da er det tid for enda en kamp, Fenrisulvr vs Layzer. www.twitch.tv/sureup Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 aebriol schon Sure En av dere som kan spille mellom halv ni og halv ti i morgen? Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Eg er klar til 9 ihvertfall =) Og sure /aebriol, hvis dere gidder er jeg også ledig utover det =) Lenke til kommentar
sureup Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Tror jeg har tid imorra kveld, ikke 100% sikker da. Btw skal fikse VODs til gamene vi casta idag, legger det ut her når det er klart. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Great! Sure, Aebriol, en av dere som kan 20:30? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Tror jeg kan, er ikke sikker. Anyways da er VOD'ene klare: Rebba(Z) vs Auxez(R ) miScythe(P) vs Fenrisulvr(Z) Sarsi(P) vs Matino(Z) G1 G2 (ble delt opp pga endret stream settings)Fenrisulvr(Z) vs Layzer(P) Gjerne trykk på follow + favorite knappen på www.twitch.tv/sureup så får du beskjed på mail når streamen går live neste gang. Endret 6. februar 2012 av sureup Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Eneste jeg har noen sjanse mot i gruppa mi er vel sch0n. Blir gøy uansett Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Flott dag i dag, ein god del kampar blei spelt pluss at me til og med fekk streama ein god del av dei. Bra jobba av Sureup, Fenrisulvr og Rebba! De gjorde ein flott jobb, håpar de har lyst til å caste fleire framover. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Kult opplegg. Men han observeren må slutte å spamme sånn. Får jo vondt i hodet av å se på. Hvem er det som kommenterte? nm, ser jo at det står i innlegget over. Endret 6. februar 2012 av -drugiS- 1 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Kult opplegg. Men han observeren må slutte å spamme sånn. Får jo vondt i hodet av å se på. Hvem er det som kommenterte? nm, ser jo at det står i innlegget over. Enig, merket det selv og prøvde å roe meg ned et par ganger Skal prøve å gjøre det bedre etterhvert, var tross alt første gangen. Anyways bare kom med mer ris og ros! Til neste gang så skal jeg finne ut hvordan man kan ha forskjellige oppløsninger sånn at folk som ikke takler 1080p også kan se på. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hvor lenge er det beregnet at en sesong skal vare? Er keen på å bli med i neste sesong, var visst for sent ute til denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå