Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 League

Anbefalte innlegg

Kjempeopplegg! Gå for den!

16 spillere, det synes jeg er et beherskelig tall også! Ellers, som aluxez sier er det greit å ha såpass selvinnsikt å tenke over om man klarer å fullføre et opplegg som går over (16/2=8) ca 8 uker.

Etter hvert som vi er fulltallig er det vel egentlig bare å sette opp en timeplan og komme igang.

Så gjenstår et mappool, og da vi alle er vel bekjent med ladderen blir vel de kartene som er der de mest naturligeå gå for.

Endret av sch0n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste problemet jeg kan se er at folk har en tendens til å være borte i helgene. Hvis man har med muligheten for å spille kampene sine litt senere på grunn av dårlig tid, ville det vært flott. En grense på en uke, hvor man avtaler med motstanderen om når man skal spille, eller noe i den duren?

Lenke til kommentar

En grense på en uke, hvor man avtaler med motstanderen om når man skal spille, eller noe i den duren?

Ja, nettopp. Siden dette er en moroliga, så er et fint opplegg å si at å sette en grense for én uke for to kamper. Så lenge kampene blir spilt innen uken er slutt, har det ingenting å si når i uken kampene har foregått. Det må dog avtales spillerne innbyrdes, så her må man selv ta litt ansvar. Slik ser jeg det for meg, ihvertfall. =)

Endret av sch0n
Lenke til kommentar

Ja, blir framleis Bo3 alle kampane, utanom finalen som vil bli Bo5 (kanskje bronsefinalen og kvalifikasjonskampane òg?). Då er det map poolet som gjenstår.

Så gjenstår et mappool, og da vi alle er vel bekjent med ladderen blir vel de kartene som er der de mest naturligeå gå for.

Det synest eg òg er ein grei måte å gjere det på. Skal me køyre MLG versjonane eller skal me køyre heilt standard? Nokon som har nokre andre forslag kva map me skal bruke?

Har forøvrig oppdatert 1. post òg no, så no ligg all generell informasjon der. :)

Lenke til kommentar

GSL Map Pool

August 2011 Map Pool

* Antiga Shipyard

* Bel'Shir Beach

* Crossfire

* Daybreak

* Dual Sight

* Metalopolis

* Tal'Darim Altar

* Terminus

* Xel'Naga Fortress

Eg synest det map poolet der virkar som eit bra opplegg. :) Sjølv er eg ikkje like kjend med alle, men har då enda tid til å gå gjennom dei.

Lenke til kommentar

DSL (Diskusjon Starcraft 2 League) Map Pool - OH YEAH :cool:

* Antiga Shipyard (Cross-spawns)

* Bel'Shir Beach

* Crossfire

* Daybreak

* Dual Sight

* Metalopolis

* Tal'Darim Altar

* Entombed Valley

* Xel'Naga Caverns

Liker hverken Terminus eller Fortress, så en kombinasjon av GSL og ladderen hadde vært gøy :D

Endret av sch0n
Lenke til kommentar

Er det for sent å melde seg på? Zeroxk.138

Er enig med å ta vekk Xel'Naga caverns, gammalt map som ikke funker lenger.

Kan vi forresten ha en bestemt versjon av alle mapsa? Slik som GSL daybreak, MLGDual Sight. Hvis ikke blir det mye rot med GSL, MLG, ESL, IPL versjoner og slikt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...