aluxez Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Åja, slik jeg forstod det hadde det blitt walkover til sarsi siden jeg var vekke forrige uke, men kan godt spille en kamp nå. Slik jeg husker det spillte vi vel 1 av 2 bo3`s forrige gang men måtte avbryte pga lagg. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 åja, slik jeg forstod det hadde det blitt walkover til sarsi siden jeg var vekke forrige uke, men kan godt spille en kamp nå. Slik jeg husker det spillte vi vel 1 av 2 bo3`s forrige gang men måtte avbryte pga lagg. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Sure; Jeg kan i dag frem til 7-tiden. Har du tid?? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Nope, og jeg skal jobbe imorra. Ta det på søndag? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Ikke vært hjemme i går. Kan du i dag før 8? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Jepp det skal gå, men skal spise om 30 min så la oss si ca 18-19. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Greit det. Logger på ca 18.15 da. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Sånn da har vi spilt og jeg vant 2-0. GG Forøvrig jeg tror Google Doc'en er feil. For der står det at jeg nå skal spille mot nr2 i gruppe A, noe som er rart siden jeg ble sist i Gruppe A. Skal ikke han som vant gruppe A møte dårligst motstand, ergo meg? Da blir det SuRE vs Aluxez og Sarsi vs Aebriol eller? Da blir det også riktig i forhold til original-"bildet" http://www.diskusjon...ttach_id=477529 Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Joda, du har heilt rett, Sure Det gjekk vel litt fort i svingane akkurat den dagen, har fiksa opp i det no Men korleis er ståa i 2. divisjon? Er det slik at mange av dykk ikkje har lyst å vere med sidan de ikkje spelar kampane dykkar? Sidan det ikkje hjalp å mase kvar veke så skulle eg berre la 2. divisjon få gå på sjølv for å sjå om det ville ordne seg av seg sjølv - noko det ikkje gjorde. Så me må nok få ei løysing på dette her på ein eller anna måte, for fleire folk har lyst å bli med til neste sesong, så me må få avslutta denne sesongen slik at me kan få spelt up&down kampane. Me kan iallefall starte med at dei som ikkje har lyst å vere med til neste sesong seier ifra, slik at me rett og slett kjem oss vidare. 1 Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Høres riktig ut ... jeg har ikke sett aluxez online, så har ikke fått spilt mot han enda uansett. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Nei jeg tenkte kanskje at man kunne planlagt et tidspunkt litt i forveien sånt folk kan se på og evt få opp en stream av det hele? Er jo tross alt semifinaler nå, så hadde vært gøyt med litt sirkus rundt det 2 Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Søndag som var var jo 'finaledag' så vi bør vel strengt tatt bare forsøke å bli ferdig ... jeg er klart for å få til noe på tidspunkt, men folk kan jo stort sett ikke og er ikke online og vi bør vel bare bli ferdig og få ryddet opp sånn at vi kan eventuelt komme i gang med sesong 2? Blir litt dumt hvis det drar ut for lenge syntes jeg ... kun min mening da. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Enig i at vi bør samle semifinalene + kanskje finalen på en dag. Jeg kan spille nesten når som helst bortsett fra lørdager, champions league, IK Start kamper og store starcraft turneringer (MLG osv). Hva med denne søndagen? MLG begynner kl 20:00 så før det går bra for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hver dag passer for meg. Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hvorfor har vi Bo3 i alle grupperundene, og bare Bo3 i semifinale? Gir liten mening for meg. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Kan godt utvide det til bo5 i semifinalen. Isåfall: skal me framleis ha bo5 i finalen eller skal me utvide den til bo7 (evt. bronsefinale og kvalikplass òg)? Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Ser ikke ut til at jeg får tak i Sarsi, så vet ikke hvordan man gjør dette ... Jeg mener ... jeg skulle svært gjerne vært ferdig med matchene mine, for jeg kunne spille helgen som var, men ikke sikkert helgen som kommer. Jeg får vel heller trekke meg og la Sure rykke opp hvis vi skal ha en finalehelg med semifinaler, finale og bronsefinale, for det er for mye tid til at jeg kan si med sikkerhet at jeg kan spille så mye. Mulig jeg kan, men meget mulig jeg ikke kan pga jobb også. Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Du kan gjerne få W.O win mot meg. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Du kan gjerne få W.O win mot meg. Du kan gjerne få det mot meg og Er ikke så viktig ... spesielt med tanke på at hvis folk vil ha en finaledag er det ikke sikkert jeg kan delta, så da er det litt dumt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå