Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 League

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden de tok den "submitting non-person information", så har måttet logge meg på to ganger. Hver eneste gang. Blizzard sier "næh, det er ikke konsistent, så vet liksom ikke". Men de fiksa det. Iallefall var det sånn i går.

Men hvis det er feil brukernavn/passord, så det noe helt annet.

Når begynner sesong 2, dere?

Lenke til kommentar

Har fiksa opp i feilen no, var ein liten feil i kodane, ja. ;)

Då er det kun 1 kamp igjen i 1. div, men om den blir spelt raskast mogleg så blir det ikkje dei store problema. Men hadde iallfall best å fått dei unda iløpet av dei neste dagane. Sidan dei to det gjeld allereie er sikra semifinale, så gjer det eigentleg ikkje så nøye at dei ikkje er ferdigspelt ettersom dei mp vente uansett. Men ved slutten av veka skal semifinalane vere ferdigspelt og det vil då vere finale neste veke igjen!

Vil få opp championship brackets iløpet av natta!

Då gjeld det for 2. divisjon å gjere seg ferdig òg, ettersom i neste veke igjen skal t.o.m "up&down" matchane vere ferdige... Men det ser diverre litt mørkt ut spør du meg om dei ikkje byrjar å henge i snart :(

Lenke til kommentar

Da har du forstått riktig, ja. :)

Angåande val av map, så skal begge to spelarane på førehand "veto" kva map dei ikkje vil spele heilt til det kun er èit map igjen. Dei spelarane som kjem frå den øverste ligaen/gruppa skal "veto" map fyrst. Neste runde så er det som vanleg der taparen vel map.

Lenke til kommentar

Mmm ...

Så vidt jeg vet ... mangler vi en del resultater for å komme videre.

Sarsi vs Aluxez, vinner vs meg, taper vs vinner av sarsi vs grandmapwnz, vinner av de i en finale, alt senest søndag.

Noen som har lyst til å få spilt kampene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...