fargerikt Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Har hatt samme feilen i dag. Det funker på andre forsøket for meg. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Siden de tok den "submitting non-person information", så har måttet logge meg på to ganger. Hver eneste gang. Blizzard sier "næh, det er ikke konsistent, så vet liksom ikke". Men de fiksa det. Iallefall var det sånn i går. Men hvis det er feil brukernavn/passord, så det noe helt annet. Når begynner sesong 2, dere? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Sarsi og Aluxez, bare pm meg på steam om dere kan spille idag =) Hvis ikke så kan dere bare få seierne så vi kan komme oss videre. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ser ikke ut som om folk har vært spesielt flinke til å få spilt kampene sine i divisjon 1, så noen får ta en sjefsbeslutning på hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Som jeg sa så gir jeg seiern til aluxez og sarsi, så kan de to spille sin siste bo3 om top1 i gruppa. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg forsøkte å oppdatere tabellen i google docs, men den ser ut til å summere sammen feil seire for sarsi og aluxez Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Har fiksa opp i feilen no, var ein liten feil i kodane, ja. Då er det kun 1 kamp igjen i 1. div, men om den blir spelt raskast mogleg så blir det ikkje dei store problema. Men hadde iallfall best å fått dei unda iløpet av dei neste dagane. Sidan dei to det gjeld allereie er sikra semifinale, så gjer det eigentleg ikkje så nøye at dei ikkje er ferdigspelt ettersom dei mp vente uansett. Men ved slutten av veka skal semifinalane vere ferdigspelt og det vil då vere finale neste veke igjen! Vil få opp championship brackets iløpet av natta! Då gjeld det for 2. divisjon å gjere seg ferdig òg, ettersom i neste veke igjen skal t.o.m "up&down" matchane vere ferdige... Men det ser diverre litt mørkt ut spør du meg om dei ikkje byrjar å henge i snart Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Begynner å bli lei av å kontakte folk nå, skrive til dem i starcraft og oppleve at noen ikke møter opp... Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg får nok ikke spilt noe før påsken er over. Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg får ikke rørt Starcraft før påsken er over jeg heller. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hvis jeg har tolket dette riktig skal jeg spille mot Scythe og Sure mot Grandmapwnz ? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Da har du forstått riktig, ja. Angåande val av map, så skal begge to spelarane på førehand "veto" kva map dei ikkje vil spele heilt til det kun er èit map igjen. Dei spelarane som kjem frå den øverste ligaen/gruppa skal "veto" map fyrst. Neste runde så er det som vanleg der taparen vel map. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Okei, alle i 2. divisjon. Jeg sitter på TG nå, så jeg kan stort sett spille til alle døgnets tider frem til Søndag.. Skriv en PM eller kontakt meg om jeg er logget inn på Starcraft. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg vant over scythe i dag, men ser ikke noe sted å skrive inn resultatet ... uansett, da er jeg videre. Lenke til kommentar
Urburk Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 har folk i 2.div gitt seg eller?, får ikke kontakt med mostandere :/ Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Da er jeg klar til å spille igjen? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Sure; Når kan du spille? Jeg har mye eksamenslesning og slikt fremover, men skal nok få satt av litt tid. Bare si når det passer. Jeg kan ikke i kveld mellom 5 og 7 og ikke i morra mellom 8 og 10. Ellers er det fritt frem. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Har du steam? Legg meg til: sure_up Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Mmm ... Så vidt jeg vet ... mangler vi en del resultater for å komme videre. Sarsi vs Aluxez, vinner vs meg, taper vs vinner av sarsi vs grandmapwnz, vinner av de i en finale, alt senest søndag. Noen som har lyst til å få spilt kampene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå