aebriol Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Sure og Sarsi, mulighet til å spille i dag eller en annen dag denne uka? Ikke fredag. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 Vil gjerne hive meg på neste sesong, om det er mulig :> Det er sjølvsagt mogleg, du er hjarteleg velkomen. Åssen blir det gjort med folk som bil bli med i neste sesong? Som Aluxez sa, så blir det i 1.omgang å erstatte dei som bestem seg for å ikkje bli med til neste sesong. Elles så er mitt forslag at me utvidar 2.divisjon til to avdelingar (synest det blir urettferdig for dei i 2.divisjon viss nykomarar skal kunne greie å kvalifisere seg direkte til 1. divisjon neste sesong), og så utviklar me seinare eit kvalifikasjonsformat etter me har funnet ut eit omtrent antal over kor mange som vil bli med til neste sesong. Jeg har fortiden sluttet med SC2, og har egentlig ikke lyst til å spille. Har lyst til å droppe ut av turneringen, ellers så trur jeg det blir vanskelig og møte opp og få spilt alle kampene. Det er sjølvsagt synd, men ein kan ikkje tvinge ein til å spele kampane sine viss ein ikkje har lyst. Viss du har tenkt med å byrje med Starcraft 2 igjen, er du velkomen til å bli med igjen til ein seinare sesong viss du har lyst. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Da mangler jeg kun Sarsi ... forsøkte å sende PM i går, men får se når han kan Har vel denne uka og neste på å få spilt kampene? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Da mangler jeg kun Sarsi ... forsøkte å sende PM i går, men får se når han kan Har vel denne uka og neste på å få spilt kampene? Ja, du har så og seie det. Men da må 2. divisjon ta å henge i her... Byrjar å bli ein del kampar som blir hengande igjen no, så kanskje ikkje lurt å hope opp kampane sine til siste liten, då det plutseleg ikkje er nokon som kan spele den helga òg... De må tenke på at etter neste veke skal divisjonen vere ferdigspelt. edit: Med tanke på at Rebba har trekt seg vil det jo òg bli slik at 1.plassen i 2.divisjon vil rykke direkte opp til 1. divisjon til neste sesong. Endret 22. mars 2012 av Bikkebakke Lenke til kommentar
sureup Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Passer ikke ikveld, men som jeg sa igår, hvis du har steam legg meg til: sure_up Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Beklager virkelig at jeg har vært borte en stund. Ballet plutselig på seg med prøver og skolearbeid som måtte gjøres. Jeg kan spille lørdag og søndag, så det er bare å si i fra hvis dere vil ta kampene da. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Beklager virkelig at jeg har vært borte en stund. Ballet plutselig på seg med prøver og skolearbeid som måtte gjøres. Jeg kan spille lørdag og søndag, så det er bare å si i fra hvis dere vil ta kampene da. passer bra for meg i morra ... en gang mellom 3 og 7 eller så, hvis det er ok for din del Skole osv går alltid foran Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Ikke sett deg på hele helgen Sarsi, når har du mulighet? Lenke til kommentar
ArtemisSC Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg joiner lett! FemFxArtemis 146 Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg joiner lett! FemFxArtemis 146 Da får du sørge for å være her når neste sesong begynner Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Kommer hjem ~2 i dag, så da får jeg prøve å ta alle kampene i løpet av dagen. Hvis ikke kan dere bare ta W.O mot meg hvis dere ønsker det. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Da har jeg og Sarsi spilt ferdig i dag Lenke til kommentar
Zeroxk Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Grandma og bikkebakke kan vi ta matchene våre i helgen? Veldig mange innleveringer før påske Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Grandma og bikkebakke kan vi ta matchene våre i helgen? Veldig mange innleveringer før påske Reiser heimatt i påsken, så er mogleg eg ikkje tek med meg pcen min, men har ein bærbar som går an å spele på, men er ikkje optimalt. Men går nok fint for meg å spele i helga uansett. 1. divisjon må hugse å få spelt alle kampane sine ferdig denne veka, 2. divisjon skal helst vere ferdige dei òg, men ettersom kvartfinalen og semifinalen skal bli spelt neste veke så har dei i teorien ei ekstra veke på seg. Men dei må vere ferdige etter det, for da er det finale/"up and down" kampane som skal bli spelt. Lenke til kommentar
Zeroxk Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Zerokx, spille i dag? Går bra det, skal være på noen timer nå Lenke til kommentar
Zeroxk Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Har problemer med å logge meg inn på SC2, skrevet inn riktig info (testet på eu.battle.net) men det står at login info er feil på SC2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå