Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 League

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Harn en kompis som har lyst til å bli med. Diamond Terran. :)

Neste runde selvsagt.

Supert! Korleis me ordnar nykommarar til neste sesong er eg usikker på, me må iallefall prøve å finne ut eit oppsett til dess. :)

Hva skjer videre i 1. divisjon nå da?

Dei 4 øverste vil bli plassert i Gruppe A, medan dei 4 nederste vil bli plassert i Gruppe B, der alle skal spele mot kvarandre 2. gonger. Dei 2 øverste i Gruppe A vil kome direkte i kvar sin semifinale, medan nummer 3-4 vil møte nummer 1-2 i Gruppe B i kvartfinale. Nummer 3-4 i Gruppe B vil møte nummer 1-2 i 2.divisjon for "up-and-down" kampar.

Skal setje opp oversikten av gruppespelet med tabellar og terminliste i løpet av natta, må berre ordne det til fyrst. :)

Edit: Done! Kampar og tabellar vil no vere på ei eiga side på Google Docs dokumentet vårt.

Endret av Bikkebakke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan gjør vi det med maps? :)

Den spelaren som er nemnd fyrst på terminlista skal velgje det 1. mapet ein skal spele, etter det er det taparen som velgjer neste map. Ettersom alle skal møte kvarandre 2 gonger vil begge velgje kvar sin gong kva map ein skal starte med. :)

Jeg vil også gjerne være med neste sesong.

Kjempe kjekt, du er sjølvsagt hjarteleg velkomen til å bli med! :)

Elles synest eg at map-poolet har fungert godt denne sesongen, men er einig med aebriol og knut knutsen - alltid gøy å sprite det litt opp til neste sesong igjen. :)

Lenke til kommentar

GrandMa og Zeroxk - når har de tid til å spele denne veka? Har eigentleg ganske så bra med tid, så er eigentleg ledig når som helst på ettermiddagane. :) Når passar det for dykk? Vil idle mykje innpå SC2, så de får sikkert tak i meg der òg.

Endret av Bikkebakke
Lenke til kommentar

GrandMa og Zeroxk - når har de tid til å spele denne veka? Har eigentleg ganske så bra med tid, så er eigentleg ledig når som helst på ettermiddagane. :) Når passar det for dykk? Vil idle mykje innpå SC2, så de får sikkert tak i meg der òg.

Kan vi spille idag kl 7? Hvis ikke idag imorgen kl 5?

Lenke til kommentar

Kan vi spille idag kl 7? Hvis ikke idag imorgen kl 5?

I dag klokka 7 passar bra. :)

Lenke til kommentar

Faen ta. :( Kan ikke i kveld heller. Kan du mellom nå og 3 ca? Hvis ikke må vi ta det en annen dag. Har en litt hektisk hverdag akkurat nå. Har ikke sovet hjemme på 2 uker. :p

Men skal prøve å få smyget meg inn under fristen, men det ser litt vanskelig ut. Hva gjør vi da?

Søndag er kanskje en god dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...