Pubé Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Harn en kompis som har lyst til å bli med. Diamond Terran. Neste runde selvsagt. Endret 11. mars 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Hva skjer videre i 1. divisjon nå da? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Harn en kompis som har lyst til å bli med. Diamond Terran. Neste runde selvsagt. Supert! Korleis me ordnar nykommarar til neste sesong er eg usikker på, me må iallefall prøve å finne ut eit oppsett til dess. Hva skjer videre i 1. divisjon nå da? Dei 4 øverste vil bli plassert i Gruppe A, medan dei 4 nederste vil bli plassert i Gruppe B, der alle skal spele mot kvarandre 2. gonger. Dei 2 øverste i Gruppe A vil kome direkte i kvar sin semifinale, medan nummer 3-4 vil møte nummer 1-2 i Gruppe B i kvartfinale. Nummer 3-4 i Gruppe B vil møte nummer 1-2 i 2.divisjon for "up-and-down" kampar. Skal setje opp oversikten av gruppespelet med tabellar og terminliste i løpet av natta, må berre ordne det til fyrst. Edit: Done! Kampar og tabellar vil no vere på ei eiga side på Google Docs dokumentet vårt. Endret 11. mars 2012 av Bikkebakke 1 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hvordan gjør vi det med maps? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Syns vi kan prøve Metropolis i neste sesong Lenke til kommentar
tobn Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg vil også gjerne være med neste sesong. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg syntes vi burde ta GSL map poolen neste sesong Føler de har mest peiling. Men var jo bra denne sesongen og. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Hvordan gjør vi det med maps? Den spelaren som er nemnd fyrst på terminlista skal velgje det 1. mapet ein skal spele, etter det er det taparen som velgjer neste map. Ettersom alle skal møte kvarandre 2 gonger vil begge velgje kvar sin gong kva map ein skal starte med. Jeg vil også gjerne være med neste sesong. Kjempe kjekt, du er sjølvsagt hjarteleg velkomen til å bli med! Elles synest eg at map-poolet har fungert godt denne sesongen, men er einig med aebriol og knut knutsen - alltid gøy å sprite det litt opp til neste sesong igjen. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Et lite forslag; Hva med at vi neste sesong har muligheten til å vetoe ett map hver gang når motstanderen skal velge? Noen som synes det høres fornuftig ut? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Dere i første divisjon, jeg kan spille stort sett når som helst på ettermidaggen, bare å si ifra =) Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) GrandMa og Zeroxk - når har de tid til å spele denne veka? Har eigentleg ganske så bra med tid, så er eigentleg ledig når som helst på ettermiddagane. Når passar det for dykk? Vil idle mykje innpå SC2, så de får sikkert tak i meg der òg. Endret 13. mars 2012 av Bikkebakke Lenke til kommentar
Zeroxk Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 GrandMa og Zeroxk - når har de tid til å spele denne veka? Har eigentleg ganske så bra med tid, så er eigentleg ledig når som helst på ettermiddagane. Når passar det for dykk? Vil idle mykje innpå SC2, så de får sikkert tak i meg der òg. Kan vi spille idag kl 7? Hvis ikke idag imorgen kl 5? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 GrandMa og Zeroxk - når har de tid til å spele denne veka? Har eigentleg ganske så bra med tid, så er eigentleg ledig når som helst på ettermiddagane. Når passar det for dykk? Vil idle mykje innpå SC2, så de får sikkert tak i meg der òg. Kan vi spille idag kl 7? Hvis ikke idag imorgen kl 5? I dag klokka 7 passar bra. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Jeg har litt dårlig tid for tiden pga. jobb, men skal nok greie å skvise deg inn (rawr). Hva med i morgen ettermiddag/kveld? Endret 15. mars 2012 av GrandMa Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Haha, imorgon kveld skal gå heilt fint! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Faen ta. Kan ikke i kveld heller. Kan du mellom nå og 3 ca? Hvis ikke må vi ta det en annen dag. Har en litt hektisk hverdag akkurat nå. Har ikke sovet hjemme på 2 uker. Men skal prøve å få smyget meg inn under fristen, men det ser litt vanskelig ut. Hva gjør vi da? Søndag er kanskje en god dag. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 Me får prøve å ta det på søndag da. Viss det ikkje går får me berre ta det i neste veke igjen. Kan bli litt knapt med tid for meg, men skal alltids greie å smyge inn ein ekstra kamp. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg kan spille på søndag om du kan og vil Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Vil gjerne hive meg på neste sesong, om det er mulig :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå