Layzer Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Du får tak i meg her og ingame moffe. Add meg på sc2: char code: #859 Jeg kan ikke i kveld, men hva med imorra? imorgen høres bra ut. runft 9-10 ? Høres bra ut. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Heisann! Hatt ei litt hektisk veke, så har vore lite tilgjengeleg i det siste. I ein tidlegare post har eg sagt det at ein i 1.divisjon skal vere ferdig med alle kampane sine iløpet av denne veka. 2.divisjon skal spele alle kampane sine fram til runde 8 (denne skal òg vere spelt). Dei som ikkje har møtt opp til kampane sine til dess, vil få automatisk tap. Altså - siste frist søndag 11.mars. Angåande Siic har eg snakka med han, han har to eksamenar snart, så han trudde mogleg at han ikkje kom til å rekke fristen, men ville framleis spele ut sesongen. Sidan dei blei så problematisk med denne 3way tien fekk dei ikkje spelt nokon av kampane sine og det hopa seg opp etter det, men han skulle sjå om han fekk tid i løpet av veka å spele nokre kampar. Dei han ikkje rekk vil gå i automatisk tap. Har ei litt hektisk veke sjølv denne veka óg, men skal alltids få smette inn dei resterande kampane mine reknar eg med. Flott å sjå at det er såpass mange kampar som harr blitt spelt i det siste, håpar alle vil greie å fullføre kampane sine til fristen! Edit: Sjølv kan eg bli litt flinkare til å oppdatere fristane i 1.posten. Reglane må og bli strengare, så framover no vil alle som ikkje møter opp til kampane sine innan fristen tape kampen automatisk 2-0. kan jo bli litt vanskelig å avgjøre.. om det f.eks passer på mandag, onsdag og fredag for en mens den andre passer det bare på tirsdag , torsdag å i helgen.. hvem skal da få vinn og tap? prøver ikke å være kverulant Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Rebba og Scythe; Når kan dere spille? Lenke til kommentar
Rebba Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg kan spille hver dag i hele uka nå. Lenke til kommentar
Fenrisulvr Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Vi skal visst spille igjen denne uka moffe. Er ledig på kvelen fra ca kl 22 på ukedager. Ellers passer helgen bra. Skal fortsatt spille mot misiic denne uka. Skjekker generelt forumet hver dag, men er ikke pålogget hverken sc2, steam eller skype på før kl 22. Så om folk vil kontakte meg på dagen må de neste poste her. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 kan jo bli litt vanskelig å avgjøre.. om det f.eks passer på mandag, onsdag og fredag for en mens den andre passer det bare på tirsdag , torsdag å i helgen.. hvem skal da få vinn og tap? prøver ikke å være kverulant Hehe, nei, er fullt klar over det, har tenkt over det same sjølv. Men trur folk misforstår meg når eg seier å ikkje møte opp, om det er rett og slett det at ein person kun kan i helga og at ein person ikkje kan i helga, så er det sjølvsagt greit å utestje den, viss ein seier ifra. Men viss det er slik at ein person ikkje seier ifrå at han ikkje har moglegheit, ikkje svarar motstandarane sine eller seier ifra 2 timar før fristen går ut - så blir det automatisk tap. Om ein har sagt ifra i god tid om at ein ikkje har tid, så vil eg ikkje sjå på det som å ikkje møte opp til kampen. Har kanskje formulert meg litt dårleg før, så fullt forsåeleg at det er enkelt å mistforstå. Ellers har eg moglegheit å spele litt i kveld og i helga, blir vanskeleg resten av veka. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 jeg drar bort litt over en uke på torsdag... om noen fra de neste rundene har lyst å spille dem før jeg drar har jeg har mulighet til å spille kamper i kveld og imorgen kveld. vist ikke må de bli utsatt til jeg kommer hjem igjenn Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Heisann! Hatt ei litt hektisk veke, så har vore lite tilgjengeleg i det siste. I ein tidlegare post har eg sagt det at ein i 1.divisjon skal vere ferdig med alle kampane sine iløpet av denne veka. 2.divisjon skal spele alle kampane sine fram til runde 8 (denne skal òg vere spelt). Dei som ikkje har møtt opp til kampane sine til dess, vil få automatisk tap. Altså - siste frist søndag 11.mars. Angåande Siic har eg snakka med han, han har to eksamenar snart, så han trudde mogleg at han ikkje kom til å rekke fristen, men ville framleis spele ut sesongen. Sidan dei blei så problematisk med denne 3way tien fekk dei ikkje spelt nokon av kampane sine og det hopa seg opp etter det, men han skulle sjå om han fekk tid i løpet av veka å spele nokre kampar. Dei han ikkje rekk vil gå i automatisk tap. Har ei litt hektisk veke sjølv denne veka óg, men skal alltids få smette inn dei resterande kampane mine reknar eg med. Flott å sjå at det er såpass mange kampar som harr blitt spelt i det siste, håpar alle vil greie å fullføre kampane sine til fristen! Edit: Sjølv kan eg bli litt flinkare til å oppdatere fristane i 1.posten. Reglane må og bli strengare, så framover no vil alle som ikkje møter opp til kampane sine innan fristen tape kampen automatisk 2-0. jeg er villig til å la Siic få en sjanse til å spille matchene... jeg har akkurat greid å ta igjen kampene etter 3way tien og det var faktisk vanskligere en jeg trodde. Eksamner er jo tross alt viktigere en starcraft.. men på en annen side var han vel klar over disse da han meldte seg på. men jeg synes vi bør la gutten få spille kampene sine senere om han lover å gjøre alt som står i hans makt for å ta inn igjenn tapt tid. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Joda, men alt med måte. Er det snakk om et stort antall kamper som mangler, må vi ikke være for snille med å kutte tråden. Men den tid, den sorg, jeg har troen på at dette kommer til å gå bra, enn om det er i siste sekund eller litt på etterskudd. Så, jeg snakket litt med aluxez, angående streamingen vår (hvis dere har sett på), av kamper i DSL så langt. Og i den forbindelse lurte jeg på om vi kanskje er litt for løsslupne i forhold til hvordan kampene utarter seg og hvorfor? Vi bruker jo litt tid på å prøve å være litt tørrvittig og folkelig. Fungerer det som vi holder på nå, eller burde vi skifte fokus litt? Hadde vært greit med litt tilbakemelding på akkurat det. Hva vil folk ha, egentlig? Matino og misiic, vi mangler matching! Let's get it on. Når kan dere? Endret 6. mars 2012 av sch0n Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Joda, men alt med måte. Er det snakk om et stort antall kamper som mangler, må vi ikke være for snille med å kutte tråden. Men den tid, den sorg, jeg har troen på at dette kommer til å gå bra, enn om det er i siste sekund eller litt på etterskudd. Så, jeg snakket litt med aluxez, angående streamingen vår (hvis dere har sett på), av kamper i DSL så langt. Og i den forbindelse lurte jeg på om vi kanskje er litt for løsslupne i forhold til hvordan kampene utarter seg og hvorfor? Vi bruker jo litt tid på å prøve å være litt tørrvittig og folkelig. Fungerer det som vi holder på nå, eller burde vi skifte fokus litt? Hadde vært greit med litt tilbakemelding på akkurat det. Hva vil folk ha, egentlig? Matino og misiic, vi mangler matching! Let's get it on. Når kan dere? jeg synes streamingen går veldig bra! det gjør ikke noe om dere fokuserer litt mer på kampene innimellom fordi av å til dere går veldig off topic - men til gjengjeld flirer jeg godt med jevne mellomrom. det er ingen som forventer analyser på artosis eller day9 nivå, så stå på videre EDIT: jeg sitter på en hel del replays om dere er intereserte Endret 6. mars 2012 av m0ffe Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Familie greier som har kommet opp, er nok ikke tilbake før klokka halv elleve i kveld Vi får ta våre matcher hvis du kan da, m0ffe Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Familie greier som har kommet opp, er nok ikke tilbake før klokka halv elleve i kveld Vi får ta våre matcher hvis du kan da, m0ffe hm har fly halv 6 imorgen tidlig, så må desto tidligere opp.. så hadde tenkt meg tidlig i seng. er det greit for deg å utsette den litt over en uke da? Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 jeg synes streamingen går veldig bra! det gjør ikke noe om dere fokuserer litt mer på kampene innimellom fordi av å til dere går veldig off topic - men til gjengjeld flirer jeg godt med jevne mellomrom. det er ingen som forventer analyser på artosis eller day9 nivå, så stå på videre EDIT: jeg sitter på en hel del replays om dere er intereserte Jo, takk for det. Hehe, husker spesielt vi ikke var helt med i matchen mellom deg og fenris, der ble vi gjerne altfor off-topic, så beklager den. Men jaggu koste _vi_ oss Trenger nok ikke replays, tar det litt på dagsformen. Den ene matchen mellom oss på Entombed Valley var ganske heftig. Pluss en jeg hadde mot Layzer tror jeg, var ganske intens! Vurderer snart å caste meg sjøl i tredjeperson for de to gamesene var veldig spennende .P Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 jeg synes streamingen går veldig bra! det gjør ikke noe om dere fokuserer litt mer på kampene innimellom fordi av å til dere går veldig off topic - men til gjengjeld flirer jeg godt med jevne mellomrom. det er ingen som forventer analyser på artosis eller day9 nivå, så stå på videre EDIT: jeg sitter på en hel del replays om dere er intereserte Jo, takk for det. Hehe, husker spesielt vi ikke var helt med i matchen mellom deg og fenris, der ble vi gjerne altfor off-topic, så beklager den. Men jaggu koste _vi_ oss Trenger nok ikke replays, tar det litt på dagsformen. Den ene matchen mellom oss på Entombed Valley var ganske heftig. Pluss en jeg hadde mot Layzer tror jeg, var ganske intens! Vurderer snart å caste meg sjøl i tredjeperson for de to gamesene var veldig spennende .P haha det på EV var jo morsomt! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Familie greier som har kommet opp, er nok ikke tilbake før klokka halv elleve i kveld Vi får ta våre matcher hvis du kan da, m0ffe hm har fly halv 6 imorgen tidlig, så må desto tidligere opp.. så hadde tenkt meg tidlig i seng. er det greit for deg å utsette den litt over en uke da? Går fint for meg, ville bare få det unnagjort Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Då er det (helst) siste frist å spele kampane sine både i 1. div og 2. div! Ser at eg har fått ein del førespurnadar på SC2 medan eg var AFK angåande Siic: Siic seier iallefall at han beklagar all utsettelsen, men pga av eksamenar så har han ikkje hatt tid å spele. Han seier så at det er greit viss folk vil at han får automatisk tap til dei kampane han ikkje har møtt opp til no. Men på fredag er han ferdig med eksamenane sine (for ei god stund iallefall) og seier at han har lyst til å prøve å ta igjen alle kampane sine etter det. Så kva meinar dykk? Skal me gjev han ein sjanse til å spele seg innatt? For meg er det same, men sidan det er 2. divisjon der fristane er litt lengre enn i 1.divisjon (mtp. at det skal bli delt inn i grupper denne veka), så går det an å bli litt meir "fleksibel". Men eg let dykk vere med å bestemme dette. Er litt kjipt òg om systemet i 2. divisjon blir heilt kaos viss fleire byrjar å utsetje... Lenke til kommentar
sureup Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Da er divisjon 1 ferdig, og det ble gjevnt, men heldgvis så ble jeg topp 4 pga mapforskjell gg Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Folk kan vel bestemme selv, om de vil være "drittsekker" å velge at det går på walkover, eller vente, selv er jeg bare ute etter å spille. Endret 11. mars 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
sureup Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 knut, matino er på sc2 nå btw. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Tror ikke jeg får spilt noe uka som kommer forresten, men det er jo starten på ny runde så det er ikke noen stor hast kanskje ... mulig jeg kan spille søndag ettermiddag / kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå