Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 League

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DSL 2012 - Divisjon 1: Sarsi vs. Sure (Round 6)

(late overlay drop i game 2). Men gode games. Vi er kanskje litt laidback, men koselig likevel!

Husket også Save forever!! :D

Oh shit er nesten redd for å se på det igjen, andre gamet var jo tragisk forsøk på metagame med 4gate som jeg bare derpa helt på.

Til de som vil spille mot meg så er jeg klar etter middag :) Kommer på ca 18:30

Lenke til kommentar

Heisann! Hatt ei litt hektisk veke, så har vore lite tilgjengeleg i det siste.

I ein tidlegare post har eg sagt det at ein i 1.divisjon skal vere ferdig med alle kampane sine iløpet av denne veka.

2.divisjon skal spele alle kampane sine fram til runde 8 (denne skal òg vere spelt).

Dei som ikkje har møtt opp til kampane sine til dess, vil få automatisk tap.

Altså - siste frist søndag 11.mars.

Angåande Siic har eg snakka med han, han har to eksamenar snart, så han trudde mogleg at han ikkje kom til å rekke fristen, men ville framleis spele ut sesongen. Sidan dei blei så problematisk med denne 3way tien fekk dei ikkje spelt nokon av kampane sine og det hopa seg opp etter det, men han skulle sjå om han fekk tid i løpet av veka å spele nokre kampar. Dei han ikkje rekk vil gå i automatisk tap.

Har ei litt hektisk veke sjølv denne veka óg, men skal alltids få smette inn dei resterande kampane mine reknar eg med. :)

Flott å sjå at det er såpass mange kampar som harr blitt spelt i det siste, håpar alle vil greie å fullføre kampane sine til fristen!

Edit: Sjølv kan eg bli litt flinkare til å oppdatere fristane i 1.posten. Reglane må og bli strengare, så framover no vil alle som ikkje møter opp til kampane sine innan fristen tape kampen automatisk 2-0.

Endret av Bikkebakke
Lenke til kommentar

DSL 2012 - Divisjon 1: Zeroxk vs. Sure (Round 2)

DSL 2012 - Divisjon 1: Sarsi vs. Rebba (Round 7)

DSL 2012 - Divisjon 1: Aluxez vs. Zeroxk (Round 7)

DSL 2012 - Divisjon 2: Fenrisulvr vs. EGMoffe (Round 1 G3)

DSL 2012 - Divisjon 1: Sure vs. Aluxez (Round 6)

I går var en god dag for DSL. Masse gøye matcher! Ovenfor er meget med innhold å nyte - eventuelt vri innvollene litt av for de som spilte. Uansett, kommentatorduoen sch0n & Envy takker for en fin dag, virket som om stemningen var bra og folk koste seg!

Endret av sch0n
Lenke til kommentar

Angående automatisk tap så burde personen som får automatisk tap få automatisk tap mot alle, også ferdigspilte kamper, da det blir urettferdig for de som faktisk spiller mot han. (det ble mange 'automatisk' i en setning)

Om det bare er snakk om 1-2 kamper igjen etter fristen (gjelder hovedsaklig div2) så burde han/hun uansett få muligheten til å spille det ut, hvis personen har en god grunn.

edit: btw fin dag idag ja :) Masse morsomme kamper å se på og spille selv!

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Angående automatisk tap så burde personen som får automatisk tap få automatisk tap mot alle, også ferdigspilte kamper, da det blir urettferdig for de som faktisk spiller mot han. (det ble mange 'automatisk' i en setning)

Uenig.

Lenke til kommentar

Uenig.

Uenig.

(Men seriøst, ser du ikke at det er urettferdig? :))

Lenke til kommentar

Uenig.

Uenig.

Målet med DSL er vel at folk skal få spille på et nivå som er litt mer organisert enn vanlig ladderloking. Og ja, i profesjonell sammenheng ser jeg at den beste løsningen ville vært å diskvalifisere spillerne som unnlater å spille kampene sine. Dessverre er dette realiteten per nu, men vi har en uke på oss til å få unna de resterende rundene (de innen fristen), så vi satser vel på at alt går i orden til slutt.

Men det ser ikke ut til at de som har tatt kommandoen i 2. divisjon er de slappeste i sofaen, så det vil ikke ha noe annen påvirkning enn en dårligere plassering for de det gjelder. Ergo, så er de verste scenarioene et stykke unna, heldigvis. Konsekvensen mener jeg får bli en forhåpentligvis samvittighetstrøkk på lathønsene - det er kjipt å se mange default wins syntes jeg da! =)

Lenke til kommentar

Uenig.

Uenig.

Joda det blir nok litt mer rettferdig men mener det likevel er kjipere å måtte slette alle resultatene. (og dessuten kjipt for de som ikke rekker en kamp å bli disket fra hele turneringen i stedet for å bare få def-loss og så er det ingen big deal).

Lenke til kommentar

@schon Jaja så det er bedre å bare håpe på at det ordner seg enn å ha mer rettferdige regler HVIS det verste skulle skje? :p For sånn det ble foreslått av bikkebakke så får man straff uansett hvis man ikke rekker å spille før fristen, det er jeg uenig i det som skal være en kose liga (<3) og det er bare i ekstremtilfeller at vi må reagere og når det skjer så må vi gjøre det rettferdige.

@schon og aluxez

Som jeg sa i min første post om dette så bør folk få ekstra sjanser hvis det er snakk om et par kamper, da det er helt klart det beste at man får spilt ferdig alt selvom det blir sent. Så hvorfor sier du det aluxez som om jeg vil at folk med 1 sen kamp skal bli kicket ut når jeg spesifiserte at det bør gis ekstra tid i sånne tilfeller...?

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...