Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 League

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker at du overhode ikke forstår hvordan en three-way tie løses, aluxez.

A vs. B

A vs. C

B vs. C

Enkel logikk forteller meg at det kan ikke avjøres hvem som havner i hvilken divisjon når én spiller ikke er tilstede. Så sånn er det.

Rolig, lillegutt. Når A og B allerede har spilt mot hverandre så vil situasjonen med 50% sannsynlighet løse seg ved at A spiller mot C. ( Noe som også ble tilfellet, så ventingen var egentlig unødvendig.)

Lenke til kommentar

@sch0n vods blir slettet hvis du ikke velger på twitch at de ikke skal bli slettet. (gå til voden og trykk på den gear boxen nede til høyre, der kan du velge å lagre den for alltid.

btw angående mine kamper så har jeg dessverre blitt syk, men har fri fra jobb på lørdag så da kan jeg spille hele uken og helgen, så lenge jeg blir frisk :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

miisic og Matino. Keen på å få matchene ut av verden? (jag er på nu og utover) Foruten det må jeg virtuelt bitch-slappe lathønsene i 2. div, og dere vet hvorfor. Helt alvorlig. Ødelegger for andre.

Endret av sch0n
Lenke til kommentar

Zerox og sureup, ta kampene idag?

Jeg antar at det må bli diskvalifikasjon på noen i 2. div. Moffe og misiic har ikke spilt en eneste kamp etter at de forsinket spillet i 2 uker ved å ikke spille kvalifiseringen ferdig. Hva er det dere holder på med gutter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...