aebriol Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Enkel logikk forteller meg at det kan ikke avjøres hvem som havner i hvilken divisjon når én spiller ikke er tilstede. Så sånn er det. Se innlegget til Bikkebakke tidligere i tråden, det tror jeg klargjør saken. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Var ment til aluxez, beklager. Er helt på høyde med videre løsning av oppstopperen Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Liker at du overhode ikke forstår hvordan en three-way tie løses, aluxez. A vs. B A vs. C B vs. C Enkel logikk forteller meg at det kan ikke avjøres hvem som havner i hvilken divisjon når én spiller ikke er tilstede. Så sånn er det. Rolig, lillegutt. Når A og B allerede har spilt mot hverandre så vil situasjonen med 50% sannsynlighet løse seg ved at A spiller mot C. ( Noe som også ble tilfellet, så ventingen var egentlig unødvendig.) Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Men da har jo alle tre, A, B og C vært i aksjon da, store høvding. 1 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 @sch0n vods blir slettet hvis du ikke velger på twitch at de ikke skal bli slettet. (gå til voden og trykk på den gear boxen nede til høyre, der kan du velge å lagre den for alltid. btw angående mine kamper så har jeg dessverre blitt syk, men har fri fra jobb på lørdag så da kan jeg spille hele uken og helgen, så lenge jeg blir frisk 1 Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Har du muligheten til å spille i kveld Sureup? Lenke til kommentar
Layzer Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Sch0n kan du spille på fredag kveld? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Har du muligheten til å spille i kveld Sureup? Nope, fortsatt syk Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Sch0n kan du spille på fredag kveld? Kan på dagen før 2.og kvelden etter 11! Lenke til kommentar
Zeroxk Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Er du fortsatt syk sure? Mulighet til å spille idag/helgen? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har begynt å bli bedre nå, så imorra/helgen så vil jeg kunne spille masse Lenke til kommentar
Fenrisulvr Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Kan spille hele helgen:) Schon, moffe, misiic og layzer. Har adda dere på steam/skype for de som har oppgitt det. Lenke til kommentar
Zeroxk Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har begynt å bli bedre nå, så imorra/helgen så vil jeg kunne spille masse Så bra Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Kommer på litt etter elleve i kveld, så om folk é på é eg klar for å bli most! Hvis ikkje kan vi sikkert caste litt, så send replays med navn til [email protected] Lenke til kommentar
Fenrisulvr Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Kommer på litt etter elleve i kveld, så om folk é på é eg klar for å bli most! Hvis ikkje kan vi sikkert caste litt, så send replays med navn til [email protected] Er logget inn i sc2 nå og klar til å spille. Er du her snart? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Om noen kan spille i divisjon 1 så er jeg klar nå og hele imorgen. Endret 3. mars 2012 av sureup Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Om noen kan spille i divisjon 1 så er jeg klar nå og hele imorgen. Jeg spiller gjerne mot deg i dag - er logget på nå. Drev med Starcraft Master osv i går hehe. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) miisic og Matino. Keen på å få matchene ut av verden? (jag er på nu og utover) Foruten det må jeg virtuelt bitch-slappe lathønsene i 2. div, og dere vet hvorfor. Helt alvorlig. Ødelegger for andre. Endret 4. mars 2012 av sch0n Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Zerox og sureup, ta kampene idag? Jeg antar at det må bli diskvalifikasjon på noen i 2. div. Moffe og misiic har ikke spilt en eneste kamp etter at de forsinket spillet i 2 uker ved å ikke spille kvalifiseringen ferdig. Hva er det dere holder på med gutter? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 EGMoffe Matino miSiic Jeg er klar for å spille i hele dag, er i DSL kanalen, og KnotMan.562 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå