aluxez Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) zeroxk og sure: Hva er statusen med kampen deres? Og dere i 2. divisjon: Det er jo nesten ingen av dere som har spilt kampene deres denne uken. Her må det gjøres skippertak. Jeg hater å være den fyren som maser, men virker som noen trenger litt ris i baken for at vi skal klare å holde skjema. GLHF! Endret 25. februar 2012 av aluxez Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 jeg er tilbake! ta kontakt angående kamper på skype: ole.andreas.fredheim Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Vi burde kanskje sette opp en skypeliste for å gjøre det lettere å kontakte folk direkte. Vet at det er mye lettere å få tak i meg via skype enn det er via diskusjon. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg heter Knutete på skype hvertfall Lenke til kommentar
Fenrisulvr Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) zeroxk og sure: Hva er statusen med kampen deres? Og dere i 2. divisjon: Det er jo nesten ingen av dere som har spilt kampene deres denne uken. Her må det gjøres skippertak. Jeg hater å være den fyren som maser, men virker som noen trenger litt ris i baken for at vi skal klare å holde skjema. GLHF! Ser ut som jeg og knotman er de eneste som har spilt kamp denne uka i 2. divisjon (eller er det noen som ikke har ført inn resultatene sine i skjema?). Og så skal vi begge møte en TBA spiller for runde 4, så det var alle kampene våre for denne uka. Det er nok ikke like ille som det kan se ut. Halvparten av alle kamper (8/16) i 2. divisjon er kamper med TBA spillere, så blir nok litt skippertak for alle i 2. divisjon når de tre får spilt ferdig sine kamper. (Ellers er alle kamper som kan spilles blitt spilt for forrige uke.) Er fortsatt 3 kamper som kan spilles denne uka som ikke er blitt spilt. Får håpe folk har tid til å fullføre på søndag. Vi burde kanskje sette opp en skypeliste for å gjøre det lettere å kontakte folk direkte. Vet at det er mye lettere å få tak i meg via skype enn det er via diskusjon. Jeg er ikke ofte på skype men er så å si alltid på steam når jeg er tilgjengelig. Steam: Fenrisulvr Skype: erik-shard EDIT: Skrev feil, på skype er jeg "erik-shard", ikke "shard-erik". Har også fikset dette for googledoc. Endret 28. februar 2012 av Fenrisulvr Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Kanskje lurt med litt ekstra måtar å kontakte folk på, ja. Men kanskje lurare å gjere dette på Google Docs dokumentet - kan lage ei spelarside der alle kan skrive opp dei forskjellige måtane ein kan kontakte kvarandre på, slik at ein ikkje må leite gjennom alle postane for å finne det + at det sparar litt arbeid til meg viss eg skulle ha posta det i 1.posten. Sure - når har du tid til å spele i dag/kveld? edit: har lagt til eit nytt ark på det vanlege google docs dokumentet - link her. Fyll gjerne inn andre måtar! Endret 26. februar 2012 av Bikkebakke Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Så hva er planen neste uke? Skal vi spille alle 3 kampene? Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 umulig å få tak i misiic. er du hær ? når kan du spille? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Siic har reiste heim for helga, så han har ikkje pc til å spele på. Men du kan ta å spele kampen mot Rebba fyrst iallefall, for det er vel eigentleg den kampen som tel mest sidan Siic tapte mot Rebba. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hei, denne helga passet dårlig pga jobb + mlg + barcraft, men denne uka så kan jeg spille masse Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Herre gud så lang tid det skal ta å få løst dette her. Jeg vil spille kampene mine... Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Sånn. Tilbake fra Oslo og klar for gaming. Zeroxk og Sarsi når passer det? Hva med i dag klokka 5? Lenke til kommentar
Rebba Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Da har jeg spilt kampene mine og vunnet. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Så hva er planen neste uke? Skal vi spille alle 3 kampene? Hadde vel vore best å prøvd å få til det, men blir kanskje litt vanskeleg med tanke på at Rebba fyrst kom inn i 1.divisjon i dag, ettersom han då må spele alle kampane sine denne veka. Og ettersom det er ein del forsinkelse i 2. divisjon òg, kunne me berre ha sagt at alle i 1. divisjon må spele ferdig alle kampane sine iløpet av veke 10, og 2. divisjon må spele alle kampane til t.o.m runde 8. Dei som ikkje har møtt opp til kampane sine til dess, får automatisk tap. Det må bli litt strengare, for det kan ikkje halde på slik som det gjer no. Er dette ein grei plan? Begge ligaene blir forsinka ei veke viss me gjere dette, noko som eg ikkje tykkjer er ein kritisk faktor, ettersom det blei så mykje utsettelse etter three-way-tien i Gruppe A. Er nokon ueinige er det berre å seie ifra. .. og prøv å ikkje spel alle kampane i siste liten sjølv om me har 2 veker på oss, best om me prøver å halde oss i rute så godt som mogleg! Slik som folk har utsatt det no har det blitt litt sløvt (sjølv om det er ein god del som er flinke til å oppretthalde fristane òg ). Endret 27. februar 2012 av Bikkebakke Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Samme for meg altså, spiller jo ikke så stor rolle fra eller til, men jeg synes jo det er gøy å spille masse kamper da men hvis noen har problemer med å spille alle kampene sine denne uken så skjønner jeg vel det. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Da har jeg spilt kampene mine og vunnet. Har du mulighet til å spille lørdag nårsomhelst eller torsdag mellom 18:00 og 20:30 ? Endret 28. februar 2012 av aebriol Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Sarsi/Zerocx. Mulighet til å spille i morgen klokka 20 og utover? Lenke til kommentar
Rebba Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Da har jeg spilt kampene mine og vunnet. Har du mulighet til å spille lørdag nårsomhelst eller torsdag mellom 18:00 og 20:30 ? Jeg kan spille alle dagene i uka, og er sikkert pålogget på sc2 torsdag. Vet ikke hva jeg gjør i helgen enda, men dersom jeg er hjemme kan jeg spille da også. Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Regner med det. Sier i fra hvis jeg ikke kan. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Liker at du overhode ikke forstår hvordan en three-way tie løses, aluxez. A vs. B A vs. C B vs. C Enkel logikk forteller meg at det kan ikke avjøres hvem som havner i hvilken divisjon når én spiller ikke er tilstede. Så sånn er det. Må også bare få beklage, da VoDsene fra streamen min har sporløst forsvunnet. Vet ikke hva som gjør at de bare blir slettet, men er vel noe med at jeg ikke har premium-konto, eventuelt at jeg har spilt noe musikk jeg kanskje ikke burde ha spilt. Er det eneste jeg kan tenke meg er grunnen. Men det kommer flere casts etter hvert også, så får vi se hva som skjer med de. =) Ellers blir det spennende. Vi i andre divisjon har nok hatt litt trøblete omstendigheter, men får være flittig den nærmeste tiden så får vi skikk på sakene. Jeg har nå sakket akterut allerede, så jeg deler ut free-wins Endret 28. februar 2012 av sch0n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå