Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 League

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke spesifisert om vi skal bruke summer (den dere brukte) eller winter (den GSL bruker) i åpningsposten, så 'feil' er vel å ta i.

Wut? Det står klart og tydelig "GSL Bel'shir beach (winter)" i åpningsposten

Eneste jeg ikke husker er om gullbaser finnes på noen vinter versjoner

Lenke til kommentar

Dette beviser jo bare det jeg sa, at vi bør finne ut fullt navn + author sånn at dette blir riktig, og ikke minst enklere. ;)

Ja det vi spilte på var sommer versjonen, altså en veldig gammel versjon, men det fins winter med gullbaser. (Gullbaser ble vel fjernet til denne sesongen av GSL)

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Det er ikke spesifisert om vi skal bruke summer (den dere brukte) eller winter (den GSL bruker) i åpningsposten, så 'feil' er vel å ta i.

Wut? Det står klart og tydelig "GSL Bel'shir beach (winter)" i åpningsposten

Eneste jeg ikke husker er om gullbaser finnes på noen vinter versjoner

Ah det er sikkert rettet.

Jeg husker at det ikke var spesifisert når jeg spilte mine matcher så vi diskuterte det - og jeg spilte faktisk en match på hver av dem hvis jeg husker riktig.

Lenke til kommentar

Tok å retta det tidleg i kvalifikasjonsrundene ettersom det var mykje spekulasjonar om kva slags versjon ein skulle spele. Diskusjonen vart forøvrig teken opp i DSL-channelen inne på SC2, så er vel difor det ikkje har kome forklaring her på forumet.

Men kan ta å sjå på å få prøve å finne ut av alle versjonane av mapa me skal spele, slik at det ikkje blir nokre framtidige misforståingar. :)

edit: Sure - spele i kveld kring 20.00?

Endret av Bikkebakke
Lenke til kommentar

Spørsmål til rebba, egmoffe og misiic: Har dere bare ditchet hele greien uten å si ifra? Skjønner dere ikke at dere ødelegger for andre når dere melder dere på en serie og så blåser i å oppfylle forpliktelsene som følger? Klarer dere å tenke dere frem til det, eller er hjernene deres for små til å ha tanker? ER DET NOEN FORM FOR TANKEKRAFT SOM VANDRER RUNDT I DE TOMME HODENE DERES?

Lenke til kommentar

Spørsmål til rebba, egmoffe og misiic: Har dere bare ditchet hele greien uten å si ifra? Skjønner dere ikke at dere ødelegger for andre når dere melder dere på en serie og så blåser i å oppfylle forpliktelsene som følger? Klarer dere å tenke dere frem til det, eller er hjernene deres for små til å ha tanker? ER DET NOEN FORM FOR TANKEKRAFT SOM VANDRER RUNDT I DE TOMME HODENE DERES?

syns du kan lese tidligere poster å sette deg inn i situasjoen, isteden for å komme hit å skrike å gnåle om ting du ikke har peiling på.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kan ikke løse en three-way tie uten alle tre tilstede, øyvind. =) Ellers lol-trolling. :D

Urburk og Layzer, hva er status. Jeg er klar i morgen kveld og fredag og søndag =)

De spiller ikke ffa om plassen altså, så de to andre kunne i hvert fall spilt sine kamper.

Lenke til kommentar

Kan ikke løse en three-way tie uten alle tre tilstede, øyvind. =) Ellers lol-trolling. :D

Urburk og Layzer, hva er status. Jeg er klar i morgen kveld og fredag og søndag =)

Jeg kan ikke før fredag kveld, sånn fra kl 20:00++. Kan du spille på fredag Matino?

Lenke til kommentar

Sorry at jeg ikke har svart på diskusjon før, men brukeren min var fucka, så måtte lage en ny bruker og dermed også lage en ny mail (noe som var et ork).

Personlig så synes jeg det er teit at vi skal bruke denne threaden til å finne ut når vi skal ha kamper, forumet ville vært mye mer oversiktelig uten all utenompraten. Hvis noen skal spille mot meg er nok det enkleste å ta kontakt på skype: martin.olafsen

@Layzer ja, fredag passer bra

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...