Bikkebakke Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Helt enig. Spesielt for oss som ikke har god nok datamaskin til og drive og idle inne i SC2. Hadde vært veldig greit å kunne avtale på forumet. Har ikkje heilt tenkt gjennom akkurat det, idlar inne på SC2 nesten heile tid sjølv, så det er enkelt å få tak i meg på den måten. Så er einig at me kan prøve å få alle til å lage seg ein diskusjon.no profil. Dei som kjenner nokon i turneringa som ikkje har diskusjon.no profil, kunne de vennligst gje beskjed at det beste hadde vore om dei hadde skaffa seg ein? Lenke til kommentar
tobn Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 neeei. hvorfor har ikke jeg fått med meg dette. buhu Lenke til kommentar
Layzer Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Knut Knudsen, er du matino? I så fall så er jeg tilgjengelig i dag og på søndag. Er på DSL channelen i ny og ne, så bare si i fra der eller på forumet når du kan. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg er KnotMan, står en liste i førsteposten Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Kun 1 kamp spelt i 2.divisjon denne veka, nå får de henge i her! Siste dag i dag før neste runde, blir best om me forsøker å halde oss i rute. Lenke til kommentar
Fenrisulvr Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Matino: Adda deg på skype i går. Men fikk ikke tak i deg. Skulle helst fått spilt kampen vår en gang snart. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Aluxez kan du spille på kvelden i dag? Sorry har vært vekkreist. Men kan spille alle dager fremover nå. grandma og miscythe: spille i morgen? Endret 20. februar 2012 av aluxez Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Jepp, eg er med. Skal me seie klokka 20? edit: Framleis 2 kampar frå 1. og 2. divisjon som ikkje er spelt. Blir litt keisamt å måtte mase så fælt for at folk skal spele dei ferdig til tide. Og når er M0ffe klar til å spele igjen? Hadde vore greit å fått avklart så fort som mogleg kven som skal ha dei siste plassane i divisjonane. edit2: ... og kudos til dei som har spelt kampane sine før fristen! Keep up the good work! Endret 20. februar 2012 av Bikkebakke Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 kl 20 er greit. Og når er M0ffe klar til å spele igjen? Hadde vore greit å fått avklart så fort som mogleg kven som skal ha dei siste plassane i divisjonane. Han kommer tilbake 22. februar visstnok... Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Aluxez! Jeg skal på fotballtrening i kveld. Har du muligheten til å spille ganske sent? 11 feks? Zeroxk og Sure; Når kan dere spille? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Fenrisulvr vs Matino nå @ http://www.twitch.tv/sureup Lenke til kommentar
Fenrisulvr Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Knotman: Vi skal spille i runde 3:) er som regel ledig på kvelden. Tror jeg kommer til å være hjemme tidligere denne uka enn vanlig, sånn rundt 20:00. Edit: Kan adde meg på steam for lettere kontakt http://steamcommunity.com/profiles/76561198025588906 Endret 20. februar 2012 av Fenrisulvr Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Jeg er aldri på steam da Ferie den uka har, stort sett mulig å få tak i mellom 11:00 og 02:00 hver dag. Vi kan jo bare spille nå Endret 20. februar 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Fenrisulvr Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Er på sc2 nå. Bare kom på Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Og jeg glemte hele greia Lenke til kommentar
sureup Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Takk for gamet idag GrandMa! Btw det hadde vært fint om det kunne blitt spesifisert akkurat hvilke map det er, da det fins mange forskjellige versjoner. (Fullt map navn + author) Idag så ble crossfiren jeg hosta først feil pga det var gullbaser, og belshir beachen som GrandMa valgte var feil da den hadde 2 ramps ut fra andre basen + gullbaser + highground ved inngangen osv. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Kan crossfire bli vurdert fjernet fra map poolen? Sliter på den som Zerg, tviler på at jeg er den eneste... Endret 21. februar 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 jeg kommer hjem til helgen.. og da har jeg fri 2 uker Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Kan crossfire bli vurdert fjernet fra map poolen? Sliter på den som Zerg, tviler på at jeg er den eneste... Da stemmer jeg for at vi fjerner Meta! Eventuelt kan vi innføre 1 veto? Men var ikke klar over at jeg hostet feil map. Den het GSL Bel'Shir Beach. :/ Takk for kampen ja, Sure. HATER PROTOSS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå