Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 League

Anbefalte innlegg

Helt enig. Spesielt for oss som ikke har god nok datamaskin til og drive og idle inne i SC2. Hadde vært veldig greit å kunne avtale på forumet.

Har ikkje heilt tenkt gjennom akkurat det, idlar inne på SC2 nesten heile tid sjølv, så det er enkelt å få tak i meg på den måten. Så er einig at me kan prøve å få alle til å lage seg ein diskusjon.no profil. Dei som kjenner nokon i turneringa som ikkje har diskusjon.no profil, kunne de vennligst gje beskjed at det beste hadde vore om dei hadde skaffa seg ein? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, eg er med. :) Skal me seie klokka 20?

edit: Framleis 2 kampar frå 1. og 2. divisjon som ikkje er spelt. Blir litt keisamt å måtte mase så fælt for at folk skal spele dei ferdig til tide.

Og når er M0ffe klar til å spele igjen? Hadde vore greit å fått avklart så fort som mogleg kven som skal ha dei siste plassane i divisjonane.

edit2: ... og kudos til dei som har spelt kampane sine før fristen! Keep up the good work! :)

Endret av Bikkebakke
Lenke til kommentar

Takk for gamet idag GrandMa! :)

Btw det hadde vært fint om det kunne blitt spesifisert akkurat hvilke map det er, da det fins mange forskjellige versjoner. (Fullt map navn + author)

Idag så ble crossfiren jeg hosta først feil pga det var gullbaser, og belshir beachen som GrandMa valgte var feil da den hadde 2 ramps ut fra andre basen + gullbaser + highground ved inngangen osv.

Lenke til kommentar

Kan crossfire bli vurdert fjernet fra map poolen? Sliter på den som Zerg, tviler på at jeg er den eneste...

Da stemmer jeg for at vi fjerner Meta! :p Eventuelt kan vi innføre 1 veto?

Men var ikke klar over at jeg hostet feil map. Den het GSL Bel'Shir Beach. :/

Takk for kampen ja, Sure. HATER PROTOSS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...