Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 League

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel dette med tidsanslaget må hver enkelt spiller ta på skjønn. Hvis noen foretrekker å få unna kampene sine fort som svint, så skal ikke jeg - ikke at jeg kan heller xD - hindre folk i det, men det finnes et par ulemper. Her er ting jeg mener alle burde tenke litt over mtp. turneringens framgang.

• Hvis en spiller blir fort ferdig med alle sine kamper, blir en dose av ligaen ferdigspilt og den spillerens resultater naturlig nok synlige for andre. Litt av moroen med en turnering over tid er at det ligger en progresjon til grunns, og det svekker litt spenningen og underholdningsverdien i turneringen hvis alle har stort avvik fra hverandre mht antall kamper spilt. Det er nå slik jeg ser det, men jeg vil gjerne høre hva andre har å si. =)
  • Husk også at vi allerede har hatt noen få forsinkelser, samt at turneringen føler jeg ikke har, eller trenger for den saks skyld, et hastig tempo. Folk som deltar må få en fair sjanse til å gjennomføre kampene sine innen en viss tid.
  • En siste ting er at om en spiller blir ferdig lenge før fristen for neste fase i turneringen, vil den spilleren stå uten kamper på en god stund. Så en sunn progresjon på ihvertfall 2 BO3, flere eller mindre om det ikke lar seg gjøre, men ideelt sett burde vi lande på rundt 2.
  • Akkurat dette med rekkefølgen føler jeg ikke har noe spesielt å si, så å blande det etter hvordan det passer for folk er en god løsning synes jeg. Med et unntak; i divisjon 2, hvor jeg mener at alle burde spille mot hverandre én gang før folk spiller mot hverandre på nytt i siste halvdel av sesongen. Det for å gi spillere tid til å bedre seg til neste gang spillere møtes på nytt.

Endret av sch0n
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var vel slik at me bestemte oss for å spele 2 kampar i veka - i rekkefølgje. Så denne veka er det runde 1 og 2 som skal bli spelt. Grunnen til at nokon spelar fleire kampar er fordi dei skal vekk neste veke, og difor synest iallefall eg at det er best å spele desse før ein reiser slik at ein ikkje blir hengande etter.

Lenke til kommentar

Noen update på hvem TBD A vil bli?

Er det riktig at ingen i divisjon 2 har spilt matchene sine?

Moffe skulle vel vere vekke denne veka, så det blir ikkje bestemt før han kjem tilbake...

Ja, ser ut som 2.divisjon må henge i her, reknar og håpar at alle kampane blir spelt iløpet av helga...

Lenke til kommentar

Kan vi ikke gjøre det et krav at alle som er med må ha en forumbruker og stikker innom her og gjør seg tilgjengelig? Mye bedre for meg å sende han en PM og vente på svar enn å gå ut og inn av SC for å se om han er på logga...

EDIT: Hjelper ganske lite å gå ut og ut av SC.

Endret av Knut Knudsen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan vi ikke gjøre det et krav at alle som er med må ha en forumbruker og stikker innom her og gjør seg tilgjengelig? Mye bedre for meg å sende han en PM og vente på svar enn å gå ut og ut av SC for å se om han er på logga...

Helt enig. Spesielt for oss som ikke har god nok datamaskin til og drive og idle inne i SC2. Hadde vært veldig greit å kunne avtale på forumet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...