Pubé Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Er du klar for en rematch i morgen sch0n? Edit: Det blir vel kanskje "i dag" Endret 15. februar 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg forstår ikke helt tidsperspektivet her. Skal det spille to bo3 innen en uke? Tilsammen er det 8 bo3, dvs 4 uker på at alle har spilt mot alle? Kan jeg spille runde 5 og 8 (tilfeldig) denne uken eller må jeg spille runde 1 og 2? 1 Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Er du klar for en rematch i morgen sch0n? Edit: Det blir vel kanskje "i dag" "I dag" kan jeg ikke garantere for noe tidspunkt, men sjansen min er i tidsrommet 18-20. =) Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Vel dette med tidsanslaget må hver enkelt spiller ta på skjønn. Hvis noen foretrekker å få unna kampene sine fort som svint, så skal ikke jeg - ikke at jeg kan heller xD - hindre folk i det, men det finnes et par ulemper. Her er ting jeg mener alle burde tenke litt over mtp. turneringens framgang. Hvis en spiller blir fort ferdig med alle sine kamper, blir en dose av ligaen ferdigspilt og den spillerens resultater naturlig nok synlige for andre. Litt av moroen med en turnering over tid er at det ligger en progresjon til grunns, og det svekker litt spenningen og underholdningsverdien i turneringen hvis alle har stort avvik fra hverandre mht antall kamper spilt. Det er nå slik jeg ser det, men jeg vil gjerne høre hva andre har å si. =) Husk også at vi allerede har hatt noen få forsinkelser, samt at turneringen føler jeg ikke har, eller trenger for den saks skyld, et hastig tempo. Folk som deltar må få en fair sjanse til å gjennomføre kampene sine innen en viss tid. En siste ting er at om en spiller blir ferdig lenge før fristen for neste fase i turneringen, vil den spilleren stå uten kamper på en god stund. Så en sunn progresjon på ihvertfall 2 BO3, flere eller mindre om det ikke lar seg gjøre, men ideelt sett burde vi lande på rundt 2. Akkurat dette med rekkefølgen føler jeg ikke har noe spesielt å si, så å blande det etter hvordan det passer for folk er en god løsning synes jeg. Med et unntak; i divisjon 2, hvor jeg mener at alle burde spille mot hverandre én gang før folk spiller mot hverandre på nytt i siste halvdel av sesongen. Det for å gi spillere tid til å bedre seg til neste gang spillere møtes på nytt. Endret 16. februar 2012 av sch0n 1 Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Vi har vel bestemt oss for 2 kamper i uken? Og ja, man bør vel helst ta de i riktig rekkefølge, ellers blir det bare kaos pluss at spenningen forsvinner. Endret 16. februar 2012 av aluxez 2 Lenke til kommentar
Zeroxk Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Grandma, ZeroxK, tid til å spille i morra? Eller passer helgen best? Det går fint å spille idag, logger meg på kl 8 Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg prøver bare å gjøre meg ferdig med de 4 første kampene før i morgen. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Det var vel slik at me bestemte oss for å spele 2 kampar i veka - i rekkefølgje. Så denne veka er det runde 1 og 2 som skal bli spelt. Grunnen til at nokon spelar fleire kampar er fordi dei skal vekk neste veke, og difor synest iallefall eg at det er best å spele desse før ein reiser slik at ein ikkje blir hengande etter. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Jeg kan vel være på i 4-5 tida tenker jeg, fram til 9-10 tida:) Tidlig opp i morra. Endret 16. februar 2012 av aebriol Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg prøver bare å gjøre meg ferdig med de 4 første kampene før i morgen. Du skal bort neste uke? Da kan vi sikkert ta matchene i dag. Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Regner med at det er greit vi tar kampen vår i dag vi også, Zeroxk. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Aluxez kan du spille på dagen i morgen (fredag)? Tenker da ettermiddagen hovedsaklig. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Aluxez kan du spille på kvelden i dag? Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Noen update på hvem TBD A vil bli? Er det riktig at ingen i divisjon 2 har spilt matchene sine? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 Noen update på hvem TBD A vil bli? Er det riktig at ingen i divisjon 2 har spilt matchene sine? Moffe skulle vel vere vekke denne veka, så det blir ikkje bestemt før han kjem tilbake... Ja, ser ut som 2.divisjon må henge i her, reknar og håpar at alle kampane blir spelt iløpet av helga... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Venter på at sch0n er klar jeg Hva er det Layzer heter på forumet? Spiller mye mer Tribes for tiden enn jeg spiller starcraft, så jeg er ikke så mye innom Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Trur ikkje han er på forumet, men han var iallefall online på SC2 og i DSL channelen før på kvelden. Vil anbefale alle om å besøke den til tider, folk er ofte online. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Bare post tid her når du kan så ser han det sikkert. Har uansett sagt ifra til han at han skal sjekke ut tråden nå btw tror han har en bruker som heter Layzer Endret 18. februar 2012 av sureup Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Kan vi ikke gjøre det et krav at alle som er med må ha en forumbruker og stikker innom her og gjør seg tilgjengelig? Mye bedre for meg å sende han en PM og vente på svar enn å gå ut og inn av SC for å se om han er på logga... EDIT: Hjelper ganske lite å gå ut og ut av SC. Endret 18. februar 2012 av Knut Knudsen 2 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Kan vi ikke gjøre det et krav at alle som er med må ha en forumbruker og stikker innom her og gjør seg tilgjengelig? Mye bedre for meg å sende han en PM og vente på svar enn å gå ut og ut av SC for å se om han er på logga... Helt enig. Spesielt for oss som ikke har god nok datamaskin til og drive og idle inne i SC2. Hadde vært veldig greit å kunne avtale på forumet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå